Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermproblem (fysisk) på min laptop!

Anbefalte innlegg

Heihei!

På min laptop (i underkant av to år gammel) så holder skjermen nesten på å falle av. Problemet her ligger i selve koblingen mellom skjerm og tastatur. I tillegg holder bakflaten på skjermen å falle av, altså den delen av skjermen som ikke er skjerm (Hvis dere forstår... :roll: ) Selve skjermen funker fremdeles godt, og jeg har ikke noe problemer med å bruke den til det den skal brukes til. Men jeg vet ikke hvor lenge den kommer til å holde, og hver gang jeg skal ha opp skjermen så sitter jeg med hjerte i halsen og er sikker på at skjermen skal falle av.

Koster det mye å reparere en slik skade? Muligens må jeg kanskje ha helt ny skjerm, noen som vet prisen her?

Har igjen ca. en halv måned av den to år lange forsikringsperioden (det er sånn forsikring som man får når man kjøper PC på Elkjøp). Noen som vet om en slik forsikring dekker en slik skade?

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å reparere en slik skade kan bli svært dyrt..

bare frakt tur retur verksted blir fort 400kr... og en arbeidstime varierer, men alt fra 400kr++ og i tillegg deler..

men les forsikringspapirene dine, og se hva det dekker... ellers kan du ringe elkjøp og si at du "mistet den i gulvet" og at du kjøpte forsikring og om det er noe de kan gjøre med saken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...