Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hjelp! Evig eies kun det tapte? hæ

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en oppgave om å skrive ett essay som skal leveres på onsdag.

Vi skal gå ut ifra : Evig eies kun det tapte, og det skal handle om omdømme. Jeg tenkte å skrive om eks. jobben min. Men jeg klarer ikke skjønnte hvordan jeg skal vinkle det, og hva evig eies kun det tapte betyr??! finner det absolutt ikke og skjønner ikke hva jeg skal skrive om.

Noen forklaringer eller noen som skjønner noe av hva jeg kan skrive om?

Tusen takk på forhånd :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei classmate!

For det første, du har googla det? Allerede funnet en del stoff der:) Når det kommer tell jobben Ders, var det en hendelse der som tilsa at sjefen, ledelsen eller du opplevde å miste, evt få relativt god omtale?

Det som menes er at du veit ikke hva du har før du har mistet det, og ved å eie en ting som er tapt menes med minnene, og tankene man sitter igjen med!

Lenke til kommentar
Hei classmate!

For det første, du har googla det? Allerede funnet en del stoff der:) Når det kommer tell jobben Ders, var det en hendelse der som tilsa at sjefen, ledelsen eller du opplevde å miste, evt få relativt god omtale?

Det som menes er at du veit ikke hva du har før du har mistet det, og ved å eie en ting som er tapt menes med minnene, og tankene man sitter igjen med!

Ja jeg googla det, men satt å diskuterte det med men ble litt vridd om.. Takk:D

Endret av tois
Lenke til kommentar

Men husk, det kommer an på hvordan du ønsker å vri på det! Det fine med et essay er at du kan leke deg litt med forskjellige tanker, vri på sitatet og fabulere litt i din eiga verden! Bare kom tellbake på sporet du begynte, så blir det bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...