gamerman Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Hei Kjøpte min xbox 360 for ca en uke siden. I tillegg kjøpe jeg og "Episodes from Liberty City". Jeg brukte ikke live før i dag, og da ble jeg bedt om å oppdatere. Etter jeg oppdaterte kom det et helt nytt dashboard opp med muligheten for å lage en person.Litt likt som slik man kan lage på Wii (har ikke wii da) Det heter vel NXE denne oppdateringen Det som forbauset meg var at GTA faktisk har dårligere framerate og ytelse nå. Jeg søkte opp på nettet og noen klagde også over dette. Har prøvd både å innstallere det på harddisk og spille fra cd. Ettersom jeg kan huske var GTA 4 mye smoothere i ytelse en Lost and Damned jeg nå har prøvd. Hjelp? Endret 3. november 2009 av gamerman Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Ingen som vet ? Endret 3. november 2009 av gamerman Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kan jo hende det er Episodes from Liberty City som gjør at spillet går dårligere? Selve spillet er en annen applikasjon enn NXE, så det skal ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Kan jo hende det er Episodes from Liberty City som gjør at spillet går dårligere? Selve spillet er en annen applikasjon enn NXE, så det skal ikke ha noe å si. Ja det tenkte jeg faktisk på, fordi jeg er nesten helt sikker på at GTA 4 kjørte mye bedre før da jeg hadde det for et halvt år siden. Men jeg skal teste Episodes på en annen box med uten NXE og en med nye NXE og bare for å være sikker at det ikke er xboxen min og. Takker for svar Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Save spillet til hdd så prøver du Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Save spillet til hdd så prøver du Har prøvd det, og samme resultat, faktisk mer pop-ins (som jeg har lest om flere har slitt med og, det fikk jeg svar på da jeg testet på andre maskiner) Heg prøvde det på 3 andre xbox 360 , samme resultat der med framerate og generell flyt i spillet. Så slår meg fast med at jeg er kresen og at det bare er slik. Har prøvd på flere forskjellige tv'er med kompositt, komponent og hdmi i alle slags oppløsninger. Samt spilt fra disk og HDD. Denne tråden er løst ! takker for alle svar hitill Endret 5. november 2009 av gamerman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå