praut86 Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 har et problem med cs. frekvensen på skjermen under spilling av cs er 60 Hz på 1024 X 768 piksler, og jeg har prøvd å legge inn nvrefreshtool 2.0 for å øke frekvensen på skjermen under spillinga. Det har funka før, men etter formateringa av harddisken, og jeg har lagt inn alt på samme måte som før, men så vil ikke frekvensen skifte til 75 Hz eller 80 når jeg spiller. Den blir bare 60 Hz uansett hva jeg gjør jeg bruker windows xp pro, skjerm kort: geforce 2 noen med gode tips til hva jeg kan gjøre for å fikse problemet? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Har du de nyeste drivere fra nvidia? Der følger det med en meny hvor du kan velge hvilken oppdateringsfrekvens de forskjellige opplæsningene skal ha. Har ikke nvidia på denne maskina, men det var i hvert fall i Skjermegenskaper->Instillinger->Avansert->nvidia eller no sånt no, bare let der så finner du nok fram. Det har funka for meg, på den maskina som har et GeForce4 kort. Har du satt på max fps til 100 da? skriv fps_max 100 i konsollen. Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 jeg har lasta ned de nyeste driverene , og jeg har sett opp oppdaterings frekvensen i innstillingene for skjermkortet som du sa. Frekvensen er fortsatt 60 Hz når jeg spiller cs Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 last ned reforce, dette fikser problemet med refreshrates i winxp/win2000. da går jeg ut fra at skjermen din støtter mer enn 60hz i 1024*768 reforce.zip Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 yes.. det funker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå