Silfsurf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hmm, jeg og mine to kamerater har planlagt å se litt av verden, men er egentlig ikke så sikre på hvilke steder det er som vi skal besøke. Vi er noe økonomisk begrenset, så blir nok ikke noe luksusferie. Uansett vil jeg gjerne høre forslag om hvilke land som er spennende å besøke. Det skal være litt rimelig med tanke på fly, hotell og slikt. Hittil har Roma og London stått på toppen av lista... men hva mener dere? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 med lite budsjett blir nesten london, roma eller athen det beste... men eller ville jeg sagt tokyo, men det koster jo 10000 pr pers bare for fly... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 De fleste land er spennende, men dere får finne ut hva som lokker mest for dere. Smak og behag er veldig forskjellig. Uansett er det billig å reise nå for tiden om dere planlegger litt. Og det er masse byer i Europa som kan nås for en billig penge for eksempel med Ryanair. Det er ofte tilbud til Tokyo for 4-5.000 så man trenger ikke betale det dobbelte. Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Okei, men det jeg nå lurer på er om det er åpent 20.des(altså en søndag). Hadde vært kjipt å bruke en dag på å ikke gjøre noe i London. Takker for svar. En annen ting... vi skal bestille billetter fra ryanair.com, og skal reise fra "Oslo (Rygge)"... hvilken flyplass er det vi reiser fra da? Fra Oslo... eller fra Rygge i Moss? Litt sånn småforvirret... Endret 11. november 2009 av Silfsurf Lenke til kommentar
SML Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ville anbefalt på det sterkeste å besøke Australia, men siden dere er økonomisk begrenset blir vel det uaktuelt. Hva med Hellas? uendelig muligheter der Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 London kan en gjøre temmelig billig om en ikke er for kravstor når det gjelder overnatting (standard og beliggenhet) og om en reiser litt utenom "rushet". Med andre ord reis på sommerferie utenom skoleferien om det er mulig. Litt mer om interesser vil sikkert hjelpe på når det gjelder antall inspill. Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Okei... da ble det London da! Vi tenkte å være der fra 19. til den 23., men det jeg nå lurer på er om byen er stengt på søndager og lillejulaften. Setter pris på kjappe svar. Tenkte å bestille billetter nå straks. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 "Standard shopping hours are Monday to Saturday 0930-1800, although someshops stay open as late as 2000. Many are also open Sunday 1200-1800.Late-night opening (usually until 2000) is on Thursday in the West Endand Wednesday in the Knightsbridge area." Kan aldri tenke meg at det er stengt på lillejulaften. Britene feirer tross alt jul fra 25. om morningen. Sam Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 hvilken flyplass er det vi reiser fra da? Fra Oslo... eller fra Rygge i Moss? Litt sånn småforvirret... Fra Rygge (RYG). www.ryg.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå