Dr.X Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Hei! Jeg har AquaComputer's GlowMotion. Vannet er grønt, men jeg syns UV effekten er litt vel beskjeden.. Hvordan er den hos dere? Vannet lyser veeeeldig svakt under UV lys. Kanskje feildosering? Dr.X Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Har også sånn grønn dritt i vannet mitt.... har også AC algedreper.... Det lyser også veldig beskjedent... Men det er fordi Kald katode UV lys ikke lyser veldig bra... Har vanlig 40watt UV lyspære og når jeg lyser på slangen med den. Lyser vannet opp kraftig ! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Katoden min er fra 3dfxcool og UV effekten er rimelig bra ellers syns jeg.. Ingen andre som har GlowMotion? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Ok, nå helte jeg oppi masse av AC GlowMotion og Voila ! Effekten ble tredobla, MINST ! Sykt fet effekt ! Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg har en rund uv katode som er rundt en vifte. Vil det kunen få vannet til å lyse opp, eller blir det meningsløst? Har forøvrig 2 grønne katoder også i kabinettet. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 ca hvor mye helte du oppi? skal du bare drite i de måla som står utenpå flaska? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 ca hvor mye helte du oppi? skal du bare drite i de måla som står utenpå flaska? Deg jeg gjorde var å vente til det ble mørkt ute, dro ned rullgardinen og helte litt og litt i tanken, helt til jeg synes UV effekten ble god. og den ble GOD ! Bare la det dryppe inn.. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg har nettopp kjøpt GlowMotion. Tenkte jeg skulle prøve å lage til en 10cm UV katode rett i gjennom vanntanken. Den er gjennomsiktig + at UV var antibakteriell ? vil det si alger n stuff åsså ? Sleng opp bilder å vis ja ! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 hiv opp noen bilder da? Sry, har ikke digitalkamera her. Men jeg kan prøve å få tak i et snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå