labtop Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hei Håper noen kan gi meg noen anbefalinger: Jeg skal kjøpe nytt kamera. Det er mye å velge mellom så jeg håpte å få litt hjelp. 1. skal filme i full HD 2. Er glad i sony så vil uansett ha det. 3. Er blitt anbefalt minnekort, men kan også være harddisk. Velger heller harddisk hvis det er billigere. (og den er stor nok) 4. Pris ca 7-9000 Lenke til kommentar
labtop Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Ingen som kan anbefale et til meg? Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Her er jo noen som holder kravene dine.. Har ikke erfaring med noen av dem da men.. Lenke til kommentar
labtop Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Takk for svar Når man sammenligner Sony HDR-XR200VE og Sony HDR-XR500VE så ser jeg at det er forskjell på sensorstørrelse og oppløsning pr sensor (såvidt jeg kan se er dette stort sett de eneste forskjellene) Har de forskjellene mye å si? Hva betyr de i praksis? Vil for eksempel sensorstørrelsen bety at 500ve tar inn mer lys og kan filme i mørkere rom? Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ja, større sensor betyr i praksis at den er mer lysfølsom. Jeg ville holdt meg unna HDR-XR200VE fordi den har 15x zoom og mindre sensor. Sony HDR-SR1E er litt drit fordi den ikke har optisk bildestabilisator. Lenke til kommentar
labtop Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Vil forskjellen i lysfølsomhet ha mye å si i praksis? edit: Jeg har lest litt og ser at 500ve har en ny type sensor som har dobbelt så stor lysfølsomhet. Men 200ve er vel greit nok det og? Noen som har noen erfaringer med det? Endret 9. november 2009 av labtop Lenke til kommentar
labtop Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Jeg har sett litt fram og tilbake og tilslutt har jeg vel kanskje havnet på sony hdr sr12e. Er det noen som har noen erfaring med det? Og er det mulig å få tak i nå om dagen? Og i tilfelle hvor mye koster det? Lenke til kommentar
labtop Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Ny oppdatering Er vel ganske sikker nå på at det blir et sony hdr-cx505ve. Noen som har erfaring med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå