Gå til innhold

Nye/gamle smileys


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er ikke jeg tilknyttet hw på noen måte, men:

 

1. Det er eksamensperiode.

 

2. Dette har vært oppe x antall ganger tidligere, og sist førte det til endringer, så kanskje lysten til å endre på dette nok en gang er liten?

 

3. Det finnes nok vesentlig viktigere ting som står på 'fikselisten' enn dette.

 

4. Hvis nå de gamle smiliene blir tatt tilbake, hvor lang tid kommer til å gå før en eller annen klager på at han/hun heller vil ha tilbake de gamle smiliene igjen (altså, de som finnes nå)?

Lenke til kommentar
Nå er ikke jeg tilknyttet hw på noen måte, men:

 

1. Det er eksamensperiode.

 

2. Dette har vært oppe x antall ganger tidligere, og sist førte det til endringer, så kanskje lysten til å endre på dette nok en gang er liten?

 

3. Det finnes nok vesentlig viktigere ting som står på 'fikselisten' enn dette.

 

4. Hvis nå de gamle smiliene blir tatt tilbake, hvor lang tid kommer til å gå før en eller annen klager på at han/hun heller vil ha tilbake de gamle smiliene igjen (altså, de som finnes nå)?

1. Ja vel?

 

2. Kanskje, det vet vi jo ikke ennå.

 

3. Fullt mulig, men så tar vel denne jobben evt ca fem minutter.

 

4. Det vet man ikke, men det man vet, er at det definitivt er fler som vil ha de gamle enn nye.

Lenke til kommentar

4. Det vet man ikke, men det man vet, er at det definitivt er fler som vil ha de gamle enn nye.

 

...og på hvilket grunnlag kan du si det, fortetatt en grundig undersøkelse eller?

 

Må si meg ganske fornøyd med mange av de nye jeg...men tror jeg ville kanskje hatt ca 50%-50% med gamle og nye. Tross alt noen av de gamle som ikke er no særlig spør du meg.

Lenke til kommentar
...og på hvilket grunnlag kan du si det, fortetatt en grundig undersøkelse eller?

Vel, ok, jeg ordla meg kanskje en del feil der. Jeg mente at vi kan være rimelig sikre på at de gamle ganske mye mer populære enn de nye, siden de fleste som har svart her, er for de gamle pluss en del andre jeg har kommunisert med utenom denne threaden.

Lenke til kommentar

Synes egentlig det var for mange forskjellige farger på de gamle smileyene jeg. Mange av de nye er ganske kule også spør du meg.

 

:o :evil::roll::yes::lol::grumpy:

 

Disse er jo konge spør du meg. :D er jo genial, selv om jeg vet at mange gjerne ville ha den grønn. Liker det bedre når det ensfarget jeg.

 

:woot: er jo dritfet også, bare så synd at den tar opp mer enn en linje, skjønner at mange ikke liker den på grunn av det....går det ikke an å forminske den? Resten av smileyene er ganske ubrukelige spør du meg. Det er dårlige "smil" på dem, lissom litt vansklig å se uttrykket deres, kanskje med unntak av :( (er faktisk litt kul når jeg tenker meg om).

 

my 2 cents...

Lenke til kommentar

1. Ja vel?

 

Hva mener du? Vet du ikke hva eksamensperiode er?

 

4. Det vet man ikke, men det man vet, er at det definitivt er fler som vil ha de gamle enn nye.

 

Det vet man ikke, med mindre du har foretatt en spøøreundersøkelse. Ellers var det mange som gav lyd fra seg de andre gangene dette spørsmålet var oppe, deriblant meg, men det endte opp med et fåtall forandringer. Men for all del, og jeg har gitt uttrykk for dette flere ganger, jeg hater de nye smiliene. Og de animerte smiliene skulle fått rødt kort for lenge siden. Heldigvis forsvant :google:, det var nok til å gjøre meg fornøyd.

Lenke til kommentar
Hva mener du? Vet du ikke hva eksamensperiode er

Jeg mener at jeg ikke helt ser sammenhengen mellom et "forslag" og at det er eksamensperiode.

 

]Det vet man ikke, med mindre du har foretatt en spøøreundersøkelse. Ellers var det mange som gav lyd fra seg de andre gangene dette spørsmålet var oppe, deriblant meg, men det endte opp med et fåtall forandringer. Men for all del, og jeg har gitt uttrykk for dette flere ganger, jeg hater de nye smiliene. Og de animerte smiliene skulle fått rødt kort for lenge siden. Heldigvis forsvant :google:, det var nok til å gjøre meg fornøyd.

Det rettet jeg vel på i etterkant?

Lenke til kommentar

Jeg mener at jeg ikke helt ser sammenhengen mellom et "forslag" og at det er eksamensperiode.

 

Åja. Vel, det er det jo ikke. :)

Poenget er at en del (jeg vet riktignok ikke hvor mange) av hw.no-folkene har/skal ha eksamener, og dette kan forklare hvorfor Ting Tar Lengre Tid. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...