danilovic Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Ja, vet at dette er tatt opp mange ganger før, men mens lykkesruset ennå sitter i meg etter å ha sporet opp PHPbb v1-smileyene, greier jeg ikke å la være å foreslå at man bytter ut i det minste en god del av de nye smileyene med de gamle igjen. Jeg vet at det er veldig mange brukere som likte de gamle mye bedre - blant andre meg. Hva med å i det minste lage en poll om dette? Gamle smileys finner du her. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Er enig med deg der likte de gamle smileys best. Synes de nye er litt voldsom eks. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Skulle iallefall ønske smiley'ene kunne dekke en linje i høyden slik at teksten ikke ser så "sprikende" ut når man skriver lange posts. Mulig det bare er en tvangstanke, men jeg syns det ser for j*vlig ut! :wink: Lenke til kommentar
bkak Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg ville foretrukket å kun ha smilyer som passer i teksten, og ingen animerte. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg er enig med deg sosohal, de gamle var fetere (etter å ha sett gjennom de). Men hva har du gjort med avataren? Den gamle var konge! Skift tilbake gutt! Nå mener jeg ike du har den feteste på forumet lenger Lenke til kommentar
capy Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 gamle er best. de værste er de som er animerte. det skulle vært straffbart å bruke mer enn 4 animerte smileys i en post:) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Er enig i at vi burde i allefall få satt inn noen av de gammle smilyene slik som [*] Disse er da meget nøytrale smilyer. Og dessuten så har vi ikke noen smily for , og dagens stemmer jo ikke med -smilyen betyr heller. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Er enig i at vi burde i allefall få satt inn noen av de gammle smilyene slik som [*] Lenke til kommentar
fondus Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Få tilbake smileyene våre nå! er så tungvint å måtte gå på home.no.net og finne dem der for så å putte dem mellom Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Likte de som lå under "ultimate" hos sosohal ja (blanding av nye og gamle). Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Ja, om vi i det minste kunne få inn den gamle , hadde kun det vært en stor seier. Den vi har nå likner på en bikkje og ser uansett ikke mad nok ut. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Hva med å lage en side som har en oversikt over disse smilyene og når du klikker på en av de så blir det lagt inn url i clipboard med inkludert BBcode? (dvs IMG greia). Slik kan man lage en oversikt over masse andre smileys som er enkle å legge inn uten å måtte bry hw.no med det.. At de gidder å legge inn de gamle smilyene tviler jeg på.. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Tenkte jeg skulle legge inn en stemme for de gode gamle Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Tenkte jeg skulle legge inn en stemme for de gode gamle me2! Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 nå har jeg vært vekke fra forumet en stund - trolig måneder, og verken hartge eller noen av de andre har fikset problemet _enda_? er med på å få de gode gamle tilbake! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Kan vi ikke få noe svar fra folk fra hardware.no? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Det er viktig med fine smileys :smile: Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 MODERATORER ! Vi vil ha tilbake de gode gamle smiley'ene ! De var mye bedre synes jeg....og mange andre Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Skal si det var treg tilbakemelding fra moderatorer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå