Gå til innhold

Hvilken Julebrus er best?

Lugaid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
faen er opplegget med å IKKE ha rød julebrus..

rødt er jul.. blir ikke julebrus hvis den ikke er rød..

som om vil skulle hatt gul cola... , eller svart appelsinbrus...

savner Viking sin julebrus, 15 år siden jeg smakte den sisst men kjenner savnet hver jul

Det har med tradisjoner å gjøre, så det er ikke noe galt i å si at man foretrekker Brun Julebrus. Hva er så rødt med julen? Drakten til julenissen? Isåfall kan man si at juletreet har en brun stamme, derfor _skal_ julebrusen være brun, det blir like dumt.

Og gul Cola? Det har dem laget faktisk, og den het Coca-cola orange: 1770880974_ae04a85ae7.jpg

:p

Lenke til kommentar

Nokon som har sett Borg julebrus i Bergen? Eg har sett vanleg Borg-brus rundt omkring, men dei var visst ikkje sikre på om dei tok inn julebrusen. Vil teste den, skal visst vere ganske god blant dei raude.

Jul handlar m.a. om god mat (for mange). Til god mat er det naturleg med god drikke, god brus. Julebrus. Eg drit ein lang marsj i fargen og kvar brusen er frå, bare den er god, og det meiner eg alle andre burde gjere òg.

Lenke til kommentar

Som vestlending har jeg vært vandt til Grans Julebrus. En dag da jeg handlet på ICA Maxi så jeg Hamar Lillehammer bryggeri sin julebrus og bestemte meg for å prøve denne.

Må si jeg ble positivt overraska og den smaken minte meg om noe fra barndommen. Så jeg dro tilbake og kjøpte en six-pack av den. Tror ikke det blir den siste i år heller. :)

Lenke til kommentar

Eg drakk ei flaske Coca Cola-julebrus i helga. Den er faktisk ikkje så verst i små mengder. :)

Eg har òg testa Hamar/Lillehammer i eit par år (både plast og glas), og uansett kor lite eg vil, minner det mistenkeleg mykje om Ringnes sin eigen raude julebrus. Eg har òg samanlikna Villa og Arendals julebrus side om side, og den einaste forskjellen eg kan finne på desse to er fargen. Så, lurar Ringnes oss (dei lagar alle fire nevnte brusar)? :p

Til min årlege julebrustest har eg vore rundt omkring i Bergen og samla:

- Hamar/Lillehammer (glas)

- Aass (glas)

- Hansa (glas)

- Ringnes (plast)

- Lerum (plast)

Grans er lett å få tak i, Dahls burde vel vere gjennomførleg (Bunnpris Korskirkeallmenningen var eit heitt tips i fjor). Nokon som har tips til fleire variantar eg kan få tak i i området (bekrefta tips er fint :p).

Som vestlending har jeg vært vandt til Grans Julebrus.

Grans Bryggeri ligg i Sandefjord. Varer frå Grans vert kun solgt gjennom Rema 1000, og du finn Grans-drikke i store delar av landet i nevnte butikkkjede. Så den er ikkje eksklusiv for vestlandet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...