Chacarron Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hamar og Lillehammers julebrus er helt klart best. Og i motsetning til noen som kommenterte før her så er jeg glad den ikke er rød. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hamar og Lillehammers julebrus er helt klart best. Og i motsetning til noen som kommenterte før her så er jeg glad den ikke er rød. Denne brusen er god, men ikke den beste. Den spiller litt på Grandiosa-konseptet, med en mild smak som alle kan like, uten at den skiller seg spesielt ut med en kvalitetssmak. Jeg savner en julebrus med fyldig aroma, og litt mer kvalitetspreg. Svenskene lager julebrus på en helt annen måte, og selv om langt færre mennesker på forumet her hadde likt dem, synes jeg de er mye bedre produkter. De kaller dem julemost, og de er nesten helt svarte. Mindre sukker og mer smak. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det er vel "Julemust", ikke julemost Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det er vel "Julemust", ikke julemost Ja Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 julmust er digg! kjøper det vist jeg er i sverige, bedre enn julebrus! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 denne er det ikke mange som nevner Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fordi det er meir appelsinbrus enn julebrus. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fordi det er meir appelsinbrus enn julebrus. hva mener du med det?? hvorfor må den være rød?? er det noen spes grunn til det?? jeg liker personlig denne best, sikkert noen andre og Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Fargen er no ein sak, men den smaker appelsinbrus. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Rart det ikke har kommet sukkerfri julebrus enda. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Que? Det har kommet sukkerfri Julebrus jo. Du får sukkerfri Julebrus fra bla. grans, CB, cocacola (simba julebrus) , mack osv. Endret 16. november 2009 av Scrim Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Rart det ikke har kommet sukkerfri julebrus enda. haha. At du ikke har sett sukkerfri julebrus betyr ikke at den ikke finnes. Når folk sier de drikker det, så er det jo nødvendigvis fordi de har prøvd den. Selv sverger jeg til dahls julebrus. Og Ringnes "voksenjulebrus". Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Rart det ikke har kommet sukkerfri julebrus enda. haha. At du ikke har sett sukkerfri julebrus betyr ikke at den ikke finnes. Når folk sier de drikker det, så er det jo nødvendigvis fordi de har prøvd den. Selv sverger jeg til dahls julebrus. Og Ringnes "voksenjulebrus". Det fantes sukkerfri Simba Julebrus ifjor ihvertfall Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Kan vi ikke sette opp en avstemming over julebrus? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Oi, det visste jeg ikke. Skal ta en ekstra titt i butikkene nestegang Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 faen er opplegget med å IKKE ha rød julebrus.. rødt er jul.. blir ikke julebrus hvis den ikke er rød.. som om vil skulle hatt gul cola... , eller svart appelsinbrus... savner Viking sin julebrus, 15 år siden jeg smakte den sisst men kjenner savnet hver jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå