Liberalistiske Samebror Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Aass Julebrus er og blir den beste, med Grans på andre plass Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Feil. I quote. Hate to break your bubble, men Hansa er en klasse for seg selv. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det heter vel "burst your bubble", og det utrykket passer ikke her, for som jeg har gjentatt så mange ganger, så er det snakk om smak og behag, og da finnes det ikke noe rett eller galt. SÅ! Sorry to burst YOUR bubble, smågal. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Lat oss nå halde oss vekke frå rettskriving Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hamar og Lillehammers julebrus på glass.Det eneste svaret i denne tråden som er rett . Try me Kunne ikke vært mer enig! Desidert den beste julebrusen Ingen over, ingen ved siden! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Uten tvil den beste julebrusen. Har elsket den brusen så lenge jeg kan huske! CB Julebrus = Julestemning. Endret 11. november 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Aass Julebrus er og blir den beste, med Grans på andre plass Enig med AASS på første. Smaksmessig er Hamar og Lillehammers på en god 2.plass, men synd den ikke er rød TS: Hva med å lage en avstemming? Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Lat oss nå halde oss vekke frå rettskriving Poenget er at det er idiotisk å bruke den quoten og skrive "FEIL". Du er ikke alene om å tro at din mening er "fakta", men det er feil. Jeg synes at Borg julebrus på glassflaske er best (av de med sukker i hvert fall), men det betyr ikke at Borg _ER_ best, skjønner du? mmmm, har nettopp kjøpt 2x6 glassflasker med Borg Julebrus, litt dyrt, men verdt hver krone. Endret 11. november 2009 av Scrim Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Selvsagt fatta jeg det, trodde dette var en usaklig tråd men hey. Hansa er best. Endret 11. november 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hansa er best. Jupp, Hansa på glasflaske er best. Lenke til kommentar
Caree Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Fint at det er fornuftige mennesker som poster over meg. ^^ Hansa. Lenke til kommentar
Caree Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 yay. ^_^ Burde vi ikke fått opp en poll her snart? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Nokon som veit kva butikkar som sel Borg julebrus og kvifor den har same etikett som Hansa? Endret 12. november 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg har funnet Borg julebrus på både Ica og Rimi, kjøpte 12 stk (glassflaske) igår faktisk Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 kvifor den har same etikett som Hansa? Fordi det heiter Hansa Borg Bryggerier. Ein Rimi-butikk i området hadde vanleg Borg-brus her ein dag såg eg, så eg må kikke innom der etter julebrus. Endå ein å legge til lista. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Så bryggeriet produserer to julebrusar med same innpakning, bortsett frå logoen og litt sånt, men med forskjellig innhald? Korleis smaker dei opp mot kvarandre? Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 På de testene jeg har vært borti så kommer Hansa dårligere ut enn Borg, og Borg har også blitt kåret som den "beste". Det er smak og behag, men Borg pleier alltid å få bedre resultat enn Hansa. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Var difor eg hadde tenkt å prøve den og var ute etter nokon med personleg erfaring her inne. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Eg skal teste Borg så fort eg får tak i (ivrig drikkar av m.a. Hansa), håpar som sagt eg finn dette på ein butikk i området. Eg vil tippe at grunne til at Hansa kjem dårleg ut er den noko uvanlege smaken. Den er litt sur (meiner eg), mindre søt enn brusar flest, inkludert julebrus. Den har òg ein svakare raudfarge enn julebrus flest, gjev litt assosiasjonar til svak saft. Eg likar Hansa, men samanliknar ein den med annan brus kjennes den som regel veldig lite søt. Men god er den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå