BadCat Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Før drakk jeg flere liter brus hver dag, I dag vet jeg bedre. Kan være jeg tar en halvliter brus dersom jeg en sjelden gang spiser junkfood. Det er bare unntaksmessig. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hva har det med noe å gjøre? Lenke til kommentar
Lugaid Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Hva har det med noe å gjøre? Ta det roligt nå Cpt! Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Den aller beste julebrusen i det ganske land, er Berentsen julebrus, brygget i Egersund. Er selv fra Stavanger, hvor de fleste butikker i området selger denne brusen. Den er uten tvil den beste jeg har smakt. På andre plass kommer nok "trønder julebrus", som jeg drakk for første gang forrige uke. Er i luftforsvaret på Ørlandet, og var nede for å handle perm-supplies Endret 7. november 2009 av Galexon Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hamar/Lillehammer julebrus uten tvil. Finnes ikke noen annen julebrus. Bor for øyeblikket i Trondheim og chamagnejulebrusen her er en KATASTROFE. Det er jo champagnebrus med annen etikett. Har importert riktig julebrus opp hit og samtlige heltrøndere nekter å si at Hamar/Lillehammer er bedre, men de klarer heller ikke å si at deres smaker bedre enn hva de har fått servert av meg Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hva har det med noe å gjøre? Ta det roligt nå Cpt! Nei steke, tror nesten jeg skal drikke litt Grans Julebrus NUH! Lenke til kommentar
Lugaid Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Hva har det med noe å gjøre? Ta det roligt nå Cpt! Nei steke, tror nesten jeg skal drikke litt Grans Julebrus NUH! Hehe, do it mate! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hva har det med noe å gjøre? Ta det roligt nå Cpt! Nei steke, tror nesten jeg skal drikke litt Grans Julebrus NUH! Hehe, do it mate! Tror nesten bare jeg gjør det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hate to break your bubble, men Hansa er en klasse for seg selv. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Dahls julebrus er den mest awesome julebrusen på norsk marked! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 8. november 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg har aldri skjønt det der med å drikke brun julebrus. Hvor er juleånden?! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det må være rødt for min del. Men kan også ha noe med det å gjøre at brun julebrus fantes ikke her jeg bor for bare noen år siden, så for en konservativ person som meg selv, så blir det for nytt. Lenke til kommentar
Lugaid Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Det må være rødt for min del. Men kan også ha noe med det å gjøre at brun julebrus fantes ikke her jeg bor for bare noen år siden, så for en konservativ person som meg selv, så blir det for nytt. Helt enig! Rød er best, men har begynt å få litt sansen for brun og. Men ser på den som brus og ikke julebrus Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Damn right. For det er ikke det, den brune er god, men det er liksom bare brus. Endret 8. november 2009 av Cpt Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Dahls julebrus er den mest awesome julebrusen på norsk marked! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Uten tvil den beste julebrusen i Norge ja. Har bodd flere andre steder i Norge og smakt julebrus fra disse plassene, men få kan måle seg med Dahls. Den er og blir overlegen.. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Grans er best, ingen protest, den som står i mot, er en forbannet idiot! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 "men de klarer heller ikke å si at deres smaker bedre enn hva de har fått servert av meg" Dåkk ska itj tuill med julbrus sjø før det like vi itj > lulz...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå