Syn Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Så.. Jeg skal da i anklagerboksen eller hva de kaller den der borte på mandag. Har lest alt som er å finne fra det som har skjedd i dag (rettsaken startet). Føler meg ikke helt trygg på at jeg kan diskutere ut de to advokatene hans (selvom de sikkert ikke har kontoer på diskusjon.no..) da det faktisk er jobben deres å overtale folk. Hele dritet begynte for en 10 år siden da jeg var 6-7 år gammel, og jeg husker en del fra det fortsatt. Jeg greide ikke å kjenne ham igjen på bildekonfrontasjon dessverre, da dette var før bildene av ham ble publisert. Jeg er ganske sikker på at deres største våpen er at de mener det ikke var ham. Det eneste (av det jeg har fått med meg) er at han er i riktig alder, samme dialekt, han har vært kjent for å være i samme område på den tiden, den sagnomsuste lomma hans, taktikk og at jeg var i målgruppen. Bør det holde? Jeg vil ikke si jeg er dårlig til å diskutere, da det er meg folk kommer til for å krangle med lærere osv., så dette blir vel muligens eksamen min i diskutering. Om jeg vinner saken, kanskje jeg bør bli advokat? Uansett, er det noen som har noen råd, relevante diskusjonsteknikker og annbefalt stemmebruk? Ja dette har skjedd, ja jeg er nervøs, ja jeg blir litt trist når folk spøker med lommemannen. Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Stå på! Og se å få bura den jæ***** inne, leeeenge! Lykke til! Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Fortell din utgave nøyaktig slik du husker det - ikke legg til eller sløyf noe. Fyren blir buret inne lenge uansett om de ikke finner det "bevist" at det var lommemannen som antastet akkurat deg - er nok av andre vitner i saken. Lykke til, og prøv å ikke bekymre deg så mye. Se heller på dette som din mulighet til å konfrontere han. Edit: Og lykke til! Endret 2. november 2009 av ze5400 Lenke til kommentar
thebull Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Du skal bare fortelle hva som har skjedd, du skal ikkk diskutere med advokatene hans, alt du skal gjøre er å formidle akkurat det som skjedde til rettsystemet så han får en ordentlig straff som følge av hans gjerninger! Er enig med ze5400, se heller på dette som din mulighet til å konfrontere han. Lenke til kommentar
Syn Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 fant ut at hovedadvokaten hans er nestleder i LSK. Yey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå