Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hva har skjedd med prisguiden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis Prisjakt kommer til Norge så er det mange i Tek netverket som må se seg om etter ny jobb. Prisjakt er helt fantastisk bra.

 

Rart hvordan alt var så mye bedre når Tek nettverket var basert på frivillige sjelers innsats.

Enig enig :yes: jeg vet i alle fall hvilken "prisguide" jeg kommer til å bruke hvis svenskene slår seg ned ;)

Lenke til kommentar
Hvis Prisjakt kommer til Norge så er det mange i Tek netverket som må se seg om etter ny jobb. Prisjakt er helt fantastisk bra.

 

Rart hvordan alt var så mye bedre når Tek nettverket var basert på frivillige sjelers innsats.

har de som laget nye prisguiden fortsatt jobber må det mer regnes som vernet bedrift nå.

 

at koden trengte en redo siden sirup var greit nok, men jeg synest ihvertfal den så helt grei ut slik den var.

får jeg prisene presentert og greie søkefunksjoner som den gamle har kan den se ut som sputnik for hva jeg bryr meg.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
Hva var egentlig galt med den forrige? :hmm:

 

Og hvorfor er det ingen fra hw.no som svarer i denne tråden? :mad:

Vel, den gamle prisguiden av usannsynlig treg, samt at pga gammel og rotete kode gikk det ikke å få lagt til nye funksjoner på en enkel måte. Det er helt forståelig, det aller meste av kode blir slikt når det er flere kokker og det går litt tid. Nå er den gamle ganske rask, ettersom det er så få som bruker den.

 

Når det kommer til svar fra utviklere ser dette ut til å være en trend som har begynt i det siste;

der klager eller ønske om forandringer kommer fra publikum

ledelse sier endre

programmerer sier at det vil være bedre å endre skrive ny kode fra grunn

designere som ikke aner hva som ble klaget på lager ett oppsett (det må jo se pent ut, ikke nødvendigvis gjøre det det skal)

programmerer gjør og slipper det løs når designerne er fornøyd

lederne klapper hverandre på ryggen

og brukerne sitter igjen der som spørsmålstegn fordi det var jo ikke dette de ba om

 

(jeg håper jeg tar litt feil her, men jeg ser ikke noe som tyder på det)

Endret av meitemark
Lenke til kommentar
Hva var egentlig galt med den forrige? :hmm:

 

Og hvorfor er det ingen fra hw.no som svarer i denne tråden? :mad:

Vel, den gamle prisguiden av usannsynlig treg, samt at pga gammel og rotete kode gikk det ikke å få lagt til nye funksjoner på en enkel måte. Det er helt forståelig, det aller meste av kode blir slikt når det er flere kokker og det går litt tid. Nå er den gamle ganske rask, ettersom det er så få som bruker den.

ja den startet gå ganske sirup, men ser ikke helt poenget med og redesigne og lage en ny rævva istedenfor heller kjøre på 2-3servere til på den gamle midlertidig og balansere loaden mens den ble skrevet om fra grunnen med mer effektiv kode.

Lenke til kommentar

@meitemark:

 

Du skal ha honnør for siste del av posten din, trolig "spot on".

 

Du glemte bare en ting, gjennomføre beta/brukertest som er så kort at testerne ikke har rukket å starte med testing. I og med at testerne ikke har rukket å gjøre en noenlunde skikkelig jobb, og således ikke meldt inn særlig med feil, er det lett å melde at nå er vi klare for lansering.

Lenke til kommentar

@Bolson; vel, hyggelig nok kan det ut som om jeg tok litt feil i denne saken. Det er nemlig et sted der man kan gi tilbakemelding der det kan se ut som om utviklere gir tilbakemelding. Selvfølgelig er det ikke gitt noen informasjon om det på *dette* forumet(ikke på prisguideforumet heller), så vi har klaget og klaget på at vi ikke har fått noen respons.

 

Denne siden derimot er da et Feedbackforum for Prisguide 2.0:

http://feedback.tek.no/pages/31374-prisguide

Lenke til kommentar

Som "betatester" har jeg vært klar over dette forumet (feilmelding/feedbacksystemet) fra starten. Men det gjør ikke dine kommentarer mindre spot on.

 

Og heller ikke der gir de respons på de fundamentale forhold, nemlig hvordan de kan lansere et produkt et 14 dagers betatesting, hvor til og med betatestingen viser at det vrimler av feil og manglende funksjonalitet. Betatesting på under 2 mnd for en såpass komplisert løsning er uansvarlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...