Gå til innhold

Hva har skjedd med prisguiden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette her var jo helt ubrukelig....

Det er jo nesten som å filtrere varer på f.eks Amentio. Usannsynlig vanskelig og rotete.

Skulle kjapt se etter pris på en HDD. Men, det å f.eks søke etter en disker på en viss størrelse var jo ikke lett.

Hvorfor er det slik at alle nye ting/forum/programmer i dag blir til det verre. Sett det i flere saker jeg bruker, og man ender opp med å reinstallere gammel versjon igjen.

If it ain't broken, don't fix it...

Ok nye funksjoner m.m er jo kjekke å få med, men ikke gjør om GUI bare fordi en har lyst...

Lenke til kommentar
Dette her var jo helt ubrukelig....

Det er jo nesten som å filtrere varer på f.eks Amentio. Usannsynlig vanskelig og rotete.

Skulle kjapt se etter pris på en HDD. Men, det å f.eks søke etter en disker på en viss størrelse var jo ikke lett.

Hvorfor er det slik at alle nye ting/forum/programmer i dag blir til det verre. Sett det i flere saker jeg bruker, og man ender opp med å reinstallere gammel versjon igjen.

If it ain't broken, don't fix it...

Ok nye funksjoner m.m er jo kjekke å få med, men ikke gjør om GUI bare fordi en har lyst...

Helt enig :thumbup:

Jeg er i ferd med å bygge ny pc, og er (dessverre) blitt avhengig av prisguiden. Frustrasjonen var stor når jeg så, og prøvde, "den nye" utgaven :no:

Det jeg lurer på er om det er noen fra hw.no som får med seg det vi skriver her, og kanskje har noe "fornuftig" å komme med som svar :hmm:

Lenke til kommentar

Kommer ikke opp noen filterkriterier når jeg skal søke på hovedkort. Altså kan jeg kun sortere dem på pris, popularitet og navn. Filtrere på f.eks. sokkel er utelukket.

Dessuten blir jeg logget ut hver gang jeg lukker siden (tom. hvis jeg ikke lukker nettleser mellom øktene), enda jeg haker av for Husk meg hver gang

Dere kun godt ha utsatt lanseringsdato heller enn å påtvinge brukerne et uferdig produkt.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Nå har vi to prisguider som ikke funker som de skal. Utrolig at dere i hw.no bruker tid og penger på en ny prisguide når det blir slik. Og selvom dere får det opp og gå om noen måneder, så kan jeg vanskelig se for meg at den vil være mer brukervennlig enn den gamle. :thumbdown::dontgetit::no:

Lenke til kommentar

Kan vi snart få litt fortgang i oppryddingen av Prisguiden II?

Det virker som om hver eneste ansvarlig person har krøpet under hver sin stein og gjemt seg. IOFS er jo det veldig forståelig gitt hva slags dritt de står ansvarlige får å levere men litt snodig er det at alle er like benløse da.

Filtrering er fortsatt ubrukelig.

- Manglende kategorier

- Maglende valg under kategorier

- Valgene er sortert ettter noe så IDIOTISK som antall treff

Og til moderatorer og andre sarte sjeler som ikke liker innlegget: Dette er ikke hard kost, det er heller en forskjønnet beskrivelse av virkeligheten, desverre.

Lenke til kommentar
Den nye prisguiden er helt forferdelig. Den gamle fungerte mye mye bedre. I alle fall for min del. Må jo være en grunn til at den blei forandra? Eller?

Det er nok en helt ny løsning som sikkert skal ta tak i svakherter på en gammel løsning som kostet mye å vedlikeholde, var veldig treg og manglet en rekke muligheter.

Det er bla lett å se at de to ikke har det samme datagrunnlaget, og det er nærliggende å tro at man bruker en redeisignet database til dette.

Likevel er det trist å se at kategorier ser ut til å være basert på statiske data og ikke automatisk generert utfra hvilke kategorier som er i bruk.

Prisområder er også et eksempel på hvor galt det kan gå. Det virker som man har gjort seg stor møye med å få puttet 95 % av de omsatte varene innfor en eller to priskatergori. Dersom det er to har man selvsagt laget overgangen mellom de to valgene midt i det aller heteste prisområdet. Når det er sagt er selvsagt egendefinert prisområde det eneste som fungerer. At det kan være greit med kategorier for hurtigvalg blir med andre ord en klar andreprioritet.

Og slik kan vi fortsette, liten er laaaang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...