Sittman Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Mornsann i stua. Har det lille problem at jeg for tiden befinner meg i gudsforlatte nord, hvor det kun er 1 spillbutikk som aldri tar inn nye spill. Har gledet meg til DA:O en god stund, og må dra hjem fra permen jeg er på nå til onsdag, altså 2 dager før spillet slippes i butikkene. Har da prøvd å pre-loade det på D2D sine sider, men jeg får ikke lov, ettersom jeg bor i norge, etter hva jeg forstår. Andre som har problemer med det her? Har aldri vært noe problem før.. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Mener det skal gå helt fint å si at du bor andre steder enn norge. Går det an å skifte på etter at du er registrert? Lenke til kommentar
Sittman Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Jo, skal vel gå ann. Men får en error hvor det sto: your country IP is not eligable for Dragon Age: Origins. et eller annet.. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Sånn er det bare. Enkelte spill blir begrenset til utvalgte regioner på digitale distribusjonskanaler. Du kan forhåndskjøpe + preloade på steam. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kjøp det på www.play.com eller på Amazon.co.uk? De sender det rett hjem i posten ! Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Skal da gå herifra http://www.direct2drive.co.uk/177/8076/pro...ins-UK-Download Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Bah, jeg kjøpte digital download versjonen fra Gamestop, og har tilsynelatende endt opp med dobble ordre, og en nedlastningslink som ikke virker, fordi jeg ikke befinner meg i "territorie" som de har avtale om å kunne selge til. Jeg ble, så vidt jeg veit, ikke informert om at jeg ikke kunne kjøpte digital download. Det er ikke trukket noe fra konto ennå, 18 timer etter jeg kjøpte spillet over nettet. Har sendt noe epost og greier. Lenke til kommentar
Sittman Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Fant nå endelig fram til en side hvor jeg kunne laste ned fra:) http://eastore.ea.com/store/eaemea/Display...mp;pgm=13868500 Gikk lekende lett. Og holder faktisk 160 kb/s på det rævva mobile bredbåndet jeg har her oppe. Så nå har jeg vel DA om en 12 timers tid. Så blir det bare å vente på 6. nov:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå