Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Runking, gjør jeg det riktig?


Heggland95

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det skal være en mellomting for alt..

 

mine runkeerfaringer har ført til at:

 

dra den for langt opp - du får en gutt som sier aootch og ynker seg

 

dra den for lite opp- du får en gutt som grabber honda di og "viser" hvordan det skal gjøres

 

 

:p

Det er skrevet av en gutt, jeg tror han lurer på om han gjør det riktig på seg selv.

Lenke til kommentar

Det går vel ikke an å dra forhuden for langt opp, iallefall ikke slik at det gjør vondt. Nedover der i mot, det kan gjøre vondt! :p (men igjen, jeg har fått høre at jeg er litt underfølsom..)

 

Når det gjelder runkingen er det bare å prøve seg fram, hvis du sliter med å komme. Er du trolig ikke kåt nok. Det er forskjell på å få stå-tiss og være kåt. Hvis du klemmer litt på hodet og det ikke er hardt, så vil du slite med å komme. Det hardere det er, det kåtere er du ;)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Varierer jo helt på hvilken penis man har osv. Alle har ikke lik forhud. Bare ta et godt grep på den og sett i gang, du finner selv ut hva som er riktig og ikke. Og det er jo heller ingenting i veien for å variere. Egentlig er det jo stimulans av hodet som skaper en orgasme, så det er vel best om du faktisk stimulerer hodet (ved å ta huden over). Om dette ikke går bruker du jo bare hånden direkte på hodet uten å ha noe forhud i mellom. Om du skønner. Gjør kanskje litt vondt pga friksjon, men da kan du skaffe noe glidemiddel f.eks.

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...