Shorty94 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Hei, jeg trenger livsnødvendig hjelp med å analysere en sang, noen forslag på en sang som er lett analysere, den skal være ferdig til torsdag så vær så snill å hjelp meg nå!!!! jeg vet ikke hvor jeg skulle legge denne posten så la den under her Endret 2. november 2009 av Shorty94 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Vi har et musikkforum Hva slags musikk, hva som helst? Og hva slags analyse, snakker vi litt sånn overflateanalyse, sjanger, stemning, form osv. Eller musikkteoretisk? Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) [jeg har bestemt meg for Black or White av Micheal Jackson. det hadde vert fin hviss noen kunne hjulpet meg med å si hvilke instrumenter som er med og om disse kommer i introen, verset eller refrenget ting som skal være med Endret 2. november 2009 av Shorty94 Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Slettet. Endret 2. november 2009 av DeNile Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Google litt rundt, så finner du nok ut om instrumenter og sånt. Jeg ville forresten valgt DeNile's (slettede) sang, siden den sikkert blir like lett å tolke som den var å skrive. Endret 2. november 2009 av Pokey Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 noen som vet hvem som var med Michael Jackson og synge i sangen, den litt mørke rappe delen? Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 nå er jeg ferdig med den, hvis det er noen som vil se den, må de bare si ifra så legger jeg den ut :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå