lokeland Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Har nettopp fått en HTC Touch Pro i fanget og har null erfaring med Windows Mobile. Føler meg i grunnen ganske grønn nå. Jeg prøver å få koblet den opp til Windows Mobile Device Center, men WMDC finner tydeligvis ingen enhet ettersom den stadig sier at ingenting er koblet til. Jeg har prøvd å koble til Pro'en med både ActiveSync og som diskenhet. Jeg selvfølgelig prøvd å lese meg litt opp på dette, men fant ingen svar som gjorde med noe klokere. Hva gjør jeg feil her? Edit: Tenkte jeg skulle nevne at mobilen kjører WM 6.1 og PCen Vista Ultimate (kan derfor ikke bruke ActiveSync ifølge Microsofts ekstremt rotete websider). Endret 2. november 2009 av lokeland Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har du oppdatert WMDC? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Jeg installerte først den som fulgte med CDen, men lastet ned og installerte nyeste versjon seinere. Ingen forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå