Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun virker interessert, hvordan fortsette?

Gjest Guest_Sondre_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Sondre_*

Hei!

Jeg har endelig etter en god stund som singel kommet i kontakt med en ny jente på skolen (vg2) hun virker smart og hyggelig. Vi har sendt noen sms'er og facebookmeldinger og snakker om trivielle ting som skole og fotografi, siden vi går på media begge to.

Hver gang jeg sender melding, får jeg tilbake en hyggelig og lang melding med en god del smileyer, og hun har sagt at jeg må vise henne hvordan ta gode bilder med telelinse.

Tror dere hun er interessert, og hvordan bør jeg gå frem?

Takker for alle svar, er lei av å være singel! =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun virker jo utvilsomt interessert. Prøv å ta det til neste nivå, og møt henne. Dere har felles interesser, og det å vise henne det med telelinsen er da en bra start. Dersom du møter henne og det er noe der bruker faktisk ting å gå ganske greit av seg selv, men å finne en balanse mellom cool og frempå er viktig. Vær utadvendt og by på deg selv, men lytt samtidig til det hun sier.

Det med berøring er selvsagt også veldig viktig dersom du ønsker at forholdet skal bli mer enn vennskapelig. Jeg snakker ikke om å overøse henne med tunga med en gang du treffer henne, men gi henne en klem, ta på henne etc. Skuldertouching og stryking på armen f.eks er signaler. Prøv deg på noe sånt og se om hun responderer. Så får du bare ta det gradvis.

Det er i hvert fall rådet jeg kan gi.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_sondre_*

Jeg fikk snakket ganske lenge med hun på msn, og vi hadde en fin flyt i samtalen om hva vi syntes om skolen, ungdommskolen, familie, hobbier osv. En fin samtale. Jeg spurte hun også om hun ville ta en kaffe på fredag, men hun sa at hun desverre skulle i 80 års dag den kvelden, men at vi kunne sikkert gjøre det en annen dag, men den helgen var hun opptatt.

Hva syntes dere, hun virker interessert, men kanskje hun vil bli litt bedre kjent før vi går på en "date"? =)

Lenke til kommentar
Jeg fikk snakket ganske lenge med hun på msn, og vi hadde en fin flyt i samtalen om hva vi syntes om skolen, ungdommskolen, familie, hobbier osv. En fin samtale. Jeg spurte hun også om hun ville ta en kaffe på fredag, men hun sa at hun desverre skulle i 80 års dag den kvelden, men at vi kunne sikkert gjøre det en annen dag, men den helgen var hun opptatt.

Hva syntes dere, hun virker interessert, men kanskje hun vil bli litt bedre kjent før vi går på en "date"? =)

hmmm, skeptisk... det er jo på date man blir kjent. uansett... det er nok bare tilfeldigheter som gjør at det ikke har passet til nå. Det dummeste du kan gjøre er å tolke dette i negativ retning på et så tidlig stadie.

spør henne igjen det viktigste er at du formidler interesse... og det gjør du ved å prøve igjen ;) selv har jeg hatt en forferdelig tendens til å havne i hengemyrer, hvor jeg ikke har klart eller turt å formidle interesse fordi jeg var redd for avklaring og ble dermed hengende i det jeg kaller kjærlighetshengemyren. Der hvor man sitter fast uten å vite om den du liker liker deg. dersom hun mot formodning ikke skulle like deg er det like greit å finne ut av det ikke så lenge etter at dere har blitt bedre kjent slik at du kan komme deg over det og bevege deg videre.

uansett... ikke tolk ting negativt på et så tidlig stadium... det er som regel tilfeldigheter.

lykke til :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sondre_*

Yeeeeeeesss :D:D

Det går strålende, vi traff etter skolen en dag og tok en kaffe, og det ble litt intimt og endte med et kyss eller to! Vi har en løs avtale om å finne på noe snart...

Ahh, har ikke vært så glad på en stund! Takk for alle gode råd, skumleste igjennom mystery sin PUA bok igår for å passe på å ikke gjøre noe dumt... Det hjalp vel litt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...