Gjest hjelpjegblør Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Sliter med en pilonidal, ganske avansert. Tingen er at jeg blør der bak, ganske mye også. Men hvor mye er farlig? Har sånt blodtap hver dag konstant noen innvirkning på meg? Sykehuset er utrolig treigt og det skjer liksom ingenting, de ser på det og arrangerer ny time, som må ventes lenge på.. Hva kan jeg evt gjøre? Nytter det ringe mase? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Tviler på du greier å blø ihjel fra en liten infeksjon Er det vondt? Mulig du får prioritet om du sier det er veldig smertefullt. Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det skal du ta alvorlig. Kan selvfølgelig bare være hemoroider, men hvis avføringen er mørk/svart tyder det på at du blør lenger inne. Det skal du ta alvorlig. Hvis lege ikke vil se på det ta kontakt med legevakten. Bør sees på for å være sikker. Min far hadde det samme og det var kreft på tykktarmen mens jeg selv bare hadde hemoroider. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det skal du ta alvorlig. Kan selvfølgelig bare være hemoroider, men hvis avføringen er mørk/svart tyder det på at du blør lenger inne. Det skal du ta alvorlig. Hvis lege ikke vil se på det ta kontakt med legevakten. Bør sees på for å være sikker. Min far hadde det samme og det var kreft på tykktarmen mens jeg selv bare hadde hemoroider. Ser ut som trådstarter snakker om en pilodinal cyste, som er noe helt annet. Det er ikke ved endetarmsåpningen, men lengre oppe. Pilodinale cyster kan fort bli svært alvorlig. Er det åpent sår som blør, kan det bli infisert. Gå til lege. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Tviler på jeg blør ihjel, da hadde jeg vært dau for lenge sia... Er mer om jeg kan bli påvirka av blodtapet, evt bør jeg ta noe for det? Er ikke bare bare skaffe en time heller, da jeg nettop var der. Jada, vi setter deg opp til en MR! Når? Nei, det kan man ikke svare på. Og etter det må jeg vente på operasjon.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Sikker på du trenger operasjon da? Ifølge wikipedia behandles det vanligvis med antibiotika. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Sikker på du trenger operasjon da? Ifølge wikipedia behandles det vanligvis med antibiotika. Som sagt, ganske avansert, blir min fjerde operasjon. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Lurer fortsatt på det samme, kan dette blodtapet gi noen virkninger på meg? evt bør jeg ta noe for det Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Tja... Første som ringer ei bjeller er jerntap, kan vell bli sløv, irritert osv. Spis kjøtt og leverpostei og sunt osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå