Hologram Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Vil gjere folk oppmerksomme på ein pågåande billett scam: David Herb Eriksfältsgatan 91c 214 54 Malmö tlf +46 720296246 Tek kontakt med folk som har ute annonser om at dei ynskjer å kjøpe billettar, ber om overføring via Western Union og stikk så av med pengane. Tok kontakt med meg ang. Rammstein billettar, men heldigvis fann eg denne posten før eg gjennomførte overføring. (Er rimeleg skeptisk til online handel så gjor grunndig research...) Postar det her også slik at folk som googlar namn og nummer kan bli obs på saken. (Ringte til Western Union for å høyre om dei var interesserte i denne gylne mulighet til å ta fyren på fersk gjerning, men svaret eg fekk var berre at "Dei som vert svindla får ta det til oss gjennom politiet." Så der var det ikkje mykje respons....) Endret 5. november 2009 av Hologram Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qtXdRFbtay Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Fint med advarsel. Er dog ikke et nytt fenomen dette med svindlere som opererer på denne måten. Vær forøvrig obs på særskrivings feil, selv i tittelen. (Ja, jeg skrev det feil med vilje.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå