stylus Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hei. Jeg har en HP LP3065 skjerm som jeg skulle så gjerne ha koblet opp min laptop til... Jeg er litt i tvil om det går..... Skjermen står ubrukt på jobben - og jeg kunne tenke meg å fått en større skjerm til CAD arbeidet jeg gjør. Jeg har en god PC til en 24" skjerm på mitt hjemmekontor, men bruker laptop på jobb som har et ATI Mobility Radeon X1600 skjermkort. ( og en 17" skjerm via docking stasjon) HP skjermen har DVI, men det har ikke min Laptop..... IT ansvarlig sier at det ikke går med denne skjermen på min laptop, men han sier så mye rart at det er best å sjekke med dere..... :!: Positive svar mottas med takk!!!! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ingen mulighet for å koble en laptop med VGA til en skjerm med DVI. Lenke til kommentar
storkers Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 hva er da dette? http://www.cableworld.no/hdmi--dvi-kabler/...CFRWF3godL1WYLw Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 hva er da dette? http://www.cableworld.no/hdmi--dvi-kabler/...CFRWF3godL1WYLw Jammen meg er ikke det adapter fra VGA til DVI-I. Bare så synd den ikke går i en DVI-D input da Kun DVI-I og DVI-A kan ta analoge signaler, HP'en har kun 3 stykk DVI-D inputs. Alternativet da blir Dell 3008WFP som kan ta vanlig D-SUB. Lenke til kommentar
stylus Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Det er DVI på docking stasjonen..... Hjelper det? Vet ikke om det er DVI - A, D eller I..... Sakset dette fra nettet: VGA port supports resolutions up to 2048 x 1536 at 75 Hz, and lower resolutions at up to 100 Hz DVI port in optional HP Docking Station (sold separately) supports resolutions up to 1600 x 1200 at both full and reduced blanking, and 1920 x 1200 at reduced blanking Endret 3. november 2009 av stylus Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det hjelper litt, du kan få bilde. Men du får ikke utnyttet skjermens oppløsning, til det trengs dual-link DVI. 1920 x 1200 er maks oppløsning på single-link DVI. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 3008 støtter kun opp til 1920x1200 på VGA. Displayport, HDMI eller dual-DVI trengs for høægare oppløysing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå