PgUp Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Lyst på et rpg som ikke fokuserer så mye på grinding, mer historiedrevet hvor det du gjør faktisk har en mening annet enn å gi deg litt mer stats. Fable 2 fallt bra i denne kategorien, noen andre forslag? Spillet kan være til ps3/360, eller PC uten for krevende grafikk. Endret 2. november 2009 av Cuz Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 The Witcher er vel det første som faller meg inn...beste spillet jeg spilte i 2008(kom vel i '07). Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) I Mass Effect (veldig bra historie), Mass Effect 2 og Dragon Age Origins (de to siste kommer snart) er det veldig lite grinding til ingen, du trenger bare å drepe de som står i veien. Endret 2. november 2009 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Takker, skal teste dem ut! Mass effect har jeg prøvd før, og det virket veldig lovende. Noen fler? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Risen er elsk, knallbra spill! Grindet så og si ingenting og jeg spilte nesten helt til slutt Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Fallout 3 synes i hvertfall jeg var helt sjukt bra, det blir enda bedre med oppgraderingspakkene som ligger uten på Xbox Live. Det er ikke så mye grinding, men det er en del løping. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Vel, da har man jo en del klassiske spill å velge mellom: Fallout 1 og 2, Planescape Torment, Arcanum... Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 kanskje Oblivion? har ikke spillt det men jeg vet ikke åssen det er, kan hende det er mye grinding men jeg vet ikke Lenke til kommentar
Patney Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 For å ikke bli eid i Oblivion må man enten grinde minimalt eller utrolig mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå