CCola Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Heisann! Har hjulpet en kompis med å installere Win7 på en laptop. Jeg er storførnøyd å skrøt veldig mye av det. Men, etter jeg har fikset det hos han, og installert nye drivere til skjermkortet skjer det samme hver gang han prøver å åpne ett spill - han får et bitteliten rute midt på skjermen.. Og det er flere spill som ikke takler oppløsningen han allerede har på skjermen. Han kjører 1280x800, og er det ikke spill som har mulighet til denne oppløsningen blir det en liten skjerm midt på med svarte kanter rundt. Jeg har prøvd alt+enter, fn+f4, og det var ingen reaksjon. Anybody?? Btw, han kjører 64-bit windows. Kan det ha noe å si? Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Du kan jo gå inn på inn på innstillinger på spillet og velge fullscreen. Om dette ikkje går, så er det nok nokre problemer med windows 7. Kanskje du bare skulle avinstallere det igjen, for så å ta tilbake den gamle internettleseren? Det er mange andre som har hatt problemer med windows 7, nokon hadde også problemer når de trykte på linker på internett. Det er ikkje sikkert at alle maskiner tåler det. Men kanskje du kan finne noko inne på skjerminnstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå