Gå til innhold

Jobbintervju på Elkjøp

Anbefalte innlegg

Viser til din søknad på annonsen "Selger - deltid".

Vi håper du har anledning til å komme til et informasjonsmøte hos oss hvor du får vite mer om stillingen, samt for at vi skal få treffe deg.

Fikk denne på mail i dag, og jeg lurer på hva slag møte dette egentlig er. Står at det varer i 1 time og 30 minutter. Noen som har tidligere erfaring i fra dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har vært på to slike innkallinger før, ingen av delene var et vanlig jobbintervju. Har egentlig ikke lyst å avsløre noe særlig mer. Det er egentlig ingenting å være nervøs over, men du må belage deg på å "freestyle" litt, i den forstand at du ikke nødvendigvis får konkrete spørsmål du må svare på.

Og en ting til: Informasjonsmøte = mange, mange om beinet.

Angående tidsinformasjonen, så betyr det som står i mailen sannsynligvis ingenting. Forrige gang jeg var på infomøte skulle det vare i tre timer. Det tok 15 minutter.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Jeg har vært på to slike innkallinger før, ingen av delene var et vanlig jobbintervju. Har egentlig ikke lyst å avsløre noe særlig mer. Det er egentlig ingenting å være nervøs over, men du må belage deg på å "freestyle" litt, i den forstand at du ikke nødvendigvis får konkrete spørsmål du må svare på.

Og en ting til: Informasjonsmøte = mange, mange om beinet.

Angående tidsinformasjonen, så betyr det som står i mailen sannsynligvis ingenting. Forrige gang jeg var på infomøte skulle det vare i tre timer. Det tok 15 minutter.

Takk, følte i grunn en liten lettelse nå. Er det sånn at du skal ha med noe på dette møtet? Tenkte i hovedsak på CV, men dette har jeg allerede gitt ved søknaden.

Lenke til kommentar

Var på intervju hos Elkjøp selv en gang, da var det 10 stillinger som skulle fylles og de hadde invitert ca 30 til sånn gruppeintervju opplegg. Vi hadde først intervjuer en og en, så samlet de oss i et rom hvor de annonserte hvem som gikk videre til neste intervjurunde, jeg gikk videre, så ny runde med litt mer "i dybden" intervjuer før de til slutt annonserte hvem som fikk jobbene. Skikkelig sånn Idol eliminering-opplegg. Brukte flere timer på det. Bare for en jobb i kassa på Elkjøp liksom, haha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...