Gå til innhold

Amobil.no: hvor er nyhetene?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på hva som skjer med Amobil sine egne nyheter om dagen. Den siste uka har det dukket opp hvor mange saker.. tre..? Fire? Jeg merker at jeg sjeldnere og sjeldnere åpner Amobil.no rett og slett fordi det ALDRI ER NOEN NYHETER HER.

Det virker nesten som om det er forumet som er aktivt, og det er det. Hva skjer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg regnet med at en slik tråd måtte dukke opp før eller senere, og er selvfølgelig fullt klar over problemet.

Amobil er litt svakt bemannet for tiden fordi vi er i en ansettelsesprosess, og våre frilansjournalister har den siste tiden vært mindre aktive på grunn av ferie eller prioritering av studier og lignende. Samtidig har vi -13- telefoner som skal testes så snart som mulig. Heldigvis kan jeg meddele at en så lite aktiv forside ikke skal være hverdagskost. Frilanserne har fått tilsendt flere testprodukter slik at jeg kan bidra med flere nyheter etter en test av Samsung Galaxy som går ut i dag. En ny ansatt skal trå til så snart som mulig, sannsynligvis i begynnelsen av desember.

Det blir altså snart mer aktivitet fra redaksjonen. Test av Samsung Galaxy kommer i dag, test av Sony Ericsson Satio kommer i morgen og videre publiserer vi nye mobiltester så frekvent som mulig sammen med et større antall nyhetssaker enn det vi ser akkurat nå. I tillegg er vi blant annet i gang med å samleteste GPS-programmer til Iphone.

Takk for tilbakemeldinger. Det er synd at det har vært litt få nyheter i det siste, men det er bra å vite at de er savnet. De kommer snart! ;)

Endret av Einar Eriksen i Amobil.no
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...