Monkey553 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hei! Jeg sliter med den berømte "iw3mp.exe" driten -.- jeg har googla meg gal, og prøvd det meste av det som står der. jeg har ikke RealTek, så jeg får ikke satt på stereo mix, har plugga i mikrofon, har bytta mssmp3.asi, prøvd å patche på nytt, og oppdatert alt av drivere til dataen. Ingenting funker, det kommer opp; "iw3mp.exe har sluttet å virke" "Programmet ble ikke riktig initialisert (0xc0000006). Klikk OK for å avslutte programmet." jeg får ikke reinstallert fordi jeg ikke finner cden hvis noen har noen forslag så er det bare å komme med dem Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Hei! Jeg sliter med den berømte "iw3mp.exe" driten -.- jeg har googla meg gal, og prøvd det meste av det som står der. jeg har ikke RealTek, så jeg får ikke satt på stereo mix, har plugga i mikrofon, har bytta mssmp3.asi, prøvd å patche på nytt, og oppdatert alt av drivere til dataen. Ingenting funker, det kommer opp; "iw3mp.exe har sluttet å virke" "Programmet ble ikke riktig initialisert (0xc0000006). Klikk OK for å avslutte programmet." jeg får ikke reinstallert fordi jeg ikke finner cden hvis noen har noen forslag så er det bare å komme med dem Last ned en crack? Er du sikker på at maskinen din kan kjøre spillet? Endret 2. november 2009 av evenandreas Lenke til kommentar
Monkey553 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Jeg spilte det fint i 3-4 måneder, så kom den.. men så ble den borte i over 1 år før den nå kom tilbake igjen. åssen crack? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg spilte det fint i 3-4 måneder, så kom den.. men så ble den borte i over 1 år før den nå kom tilbake igjen. åssen crack? Ok, ja da vet jeg egentlig ikke. En crack er en slaks erstatning for cd sånn at du ikke trenger cd for å spille. Ja jeg vet at du ikke trenger cd for å spille, men det kan kanskje fikse problemet ditt? Lenke til kommentar
Monkey553 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 har tenkt på det selv , prøver å finne en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå