Scrabble Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Takk for svar.. men bedre touchskjerm? Jeg fikk inntrykk av at den ikke har samme mulittouch feks som iphone har. Noe jeg bruker mye... men jeg fikk ikke testet den såå godt, så mulig jeg driter på draget nå. (igjen) Lenke til kommentar
iam Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Siden iPhone har 1.3 mpx kamera og er strengt tatt avhengig av lys, så skal det ikke mye til før noe er bedre Vet du om HD" har multitouch, slik at man kan bruke to fingre til å zoome etc? Vel, kameraet til iPhone 3GS har vel strengt tatt rundt 3MP. Hvis du mente Leo, så ja, den har multitouch. Ja, beklager.. det var vel den første gen. iPhone jeg hadde som hadde 1.3 mpx. Jeg mente Leo ja, og takk for svaret. Hvis din 1.gen iPhone hadde 1.3 mpx, da må jeg dessverre si at din iPhone ikke var en iPhone alikevel. De to første har 2mpx mens 3gs har 3mpx med autofokus(tap to focus) og video. Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 7. november 2009 Forfatter Del Skrevet 7. november 2009 Det var nok en iPhone jo... og jeg legger meg paddeflat for alle feilene jeg skriver og måtte skrive i fremtiden. Om noen klarer å se forbi det, og se essensen, så var den at kamera på iPhone uansett 1 eller 3GS og antall mpx - er for dårlig for mitt bruk... . Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Takk for svar.. men bedre touchskjerm? Jeg fikk inntrykk av at den ikke har samme mulittouch feks som iphone har. Noe jeg bruker mye... men jeg fikk ikke testet den såå godt, så mulig jeg driter på draget nå. (igjen) Jeg skrev touchtastaturet siden skjermen er så stor kan vi skrive temmelig raskt på skjermtastaturet. Her kan vi velge mellom ”vanlig” mobiltastatur med alle bokstaver plassert på ni taster, eller vi kan velge et qwerty-tastatur (med æøå) i hele skjermens bredde. (noe man ikke kan på Iphone) Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Frode: Du kan jo få liggende tastatur på iPhone... Hmm, det er mange alternativ der ute, men jeg vet ikke helt hvilke som passer best til deg. Du ser ut til å ha noen krav (og det er veldig positivt, vanskelig å hjelpe de som ikke vet hva de vil ha), så jeg er redd for å anbefale telefoner du kan bli misfornøyd med. Leo: iPhone 3GS har som du selv har skrevet 3mpx, og før jeg får sett noen bilder tatt med HD2, er jeg redd bildekvaliteten ikke er veldig mye bedre. Da blir du kanskje stuck med en mobil som bare har hakket vassere kamera, tregere brukeropplevelse men knallbra kontorverktøy. Siste punktet lover bra dersom du skal blogge mye (ref. første innlegg) vil jeg anta. Men siden du sier iphone 3GS er for dårlig for ditt bruk, ville jeg i det minste ventet til noen hadde tatt sammenligningbare bilder før du gikk til innkjøp. Alle samsung: Du har sagt flere ganger at samsung for din del er uaktuelt, så da skal jeg hoppe over det. Du vet hva jeg mener om samsung : ) Nokia: Nokia synest jeg har gode kamera målt mot andre mobilprodusenter. Både hva jeg har hørt fra andre og bilder jeg har sett sammenligner med andre produsenter. God bildekvalitet uten forinnstillinger. Men vi snakker da symbian S60 OS, som du ikke likte programvarene på. Ei heller har de særlig store skjermer, noe du kanskje trenger om du skal blogge mye. N97 som kunne vært alternativet har dessverre fått mye tyn for feil, frysing og treg hardware. Satio: Veldig bra kamera. Middels skjerm, igjen, symbian s60. Er ikke så ulik omnia hd, men noe tammere på de fleste områder untatt stillbilde kamera. Android telefoner: Jeg tror ikke det finnes en android telefon som møter dine krav ennå, dessverre. Husk at du helst bør få deg en telefon som er vesentlig bedre på de områdene du krever for at det skal være verdt bytte. Ingen telefoner er raskere i responsen enn iPhone 3GS, så noe må du ofre. Leo trenger ikke være feil valg for deg, men (foreløpig) ikke forvent noe wow-opplevelse på kamerafronten. Likevel kan den by på bedre kontoropplevelser hva angår blogging, synkronisering o.l. Snapdragon prosessoren er i seg selv også veldig imponerende, og jeg tror (tror) den er mer enn kapabel nok for å gjøre windows mobile til en veldig god brukeropplevelse. Batterilevetiden er ikke oppgitt å være kjempegod, men helt kurant når en tar i betraktning at større skjerm og kraftigere prosessor bruker mer strøm. Du hadde et spørsmål jeg kan svare på: Takk for svar.. men bedre touchskjerm? Jeg fikk inntrykk av at den ikke har samme mulittouch feks som iphone har. Noe jeg bruker mye... men jeg fikk ikke testet den såå godt, så mulig jeg driter på draget nå. (igjen) Det er korrekt at symbian ikke støtter multitouch (ennå). De har begge kapasitiv skjerm, og selv om de har noen ulikheter er de veldig like å skrive på. Omnia HD har litt lengre skjerm som gir bredere tastatur og større taster. Men forskjellen er ikke nevneverdig stor. Å argumentere at omnia har bedre tastatur derimot, synest jeg ikke er rettferdig ovenfor iphone, smaken er som baken. Jeg skal sammenligne kameraet på C905 og Omnia HD imorgen. Er du interessert i bildene så gi beskjed. Jeg vet ennå ikke hvilket som er best, jeg vil anta C905 er hakket vassere. Endret 7. november 2009 av apegryn Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Frode: Du kan jo få liggende tastatur på iPhone... Hmm, det er mange alternativ der ute, men jeg vet ikke helt hvilke som passer best til deg. Du ser ut til å ha noen krav (og det er veldig positivt, vanskelig å hjelpe de som ikke vet hva de vil ha), så jeg er redd for å anbefale telefoner du kan bli misfornøyd med. Leo: iPhone 3GS har som du selv har skrevet 3mpx, og før jeg får sett noen bilder tatt med HD2, er jeg redd bildekvaliteten ikke er veldig mye bedre. Da blir du kanskje stuck med en mobil som bare har hakket vassere kamera, tregere brukeropplevelse men knallbra kontorverktøy. Siste punktet lover bra dersom du skal blogge mye (ref. første innlegg) vil jeg anta. Men siden du sier iphone 3GS er for dårlig for ditt bruk, ville jeg i det minste ventet til noen hadde tatt sammenligningbare bilder før du gikk til innkjøp. Alle samsung: Du har sagt flere ganger at samsung for din del er uaktuelt, så da skal jeg hoppe over det. Du vet hva jeg mener om samsung : ) Nokia: Nokia synest jeg har gode kamera målt mot andre mobilprodusenter. Både hva jeg har hørt fra andre og bilder jeg har sett sammenligner med andre produsenter. God bildekvalitet uten forinnstillinger. Men vi snakker da symbian S60 OS, som du ikke likte programvarene på. Ei heller har de særlig store skjermer, noe du kanskje trenger om du skal blogge mye. N97 som kunne vært alternativet har dessverre fått mye tyn for feil, frysing og treg hardware. Satio: Veldig bra kamera. Middels skjerm, igjen, symbian s60. Er ikke så ulik omnia hd, men noe tammere på de fleste områder untatt stillbilde kamera. Android telefoner: Jeg tror ikke det finnes en android telefon som møter dine krav ennå, dessverre. Husk at du helst bør få deg en telefon som er vesentlig bedre på de områdene du krever for at det skal være verdt bytte. Ingen telefoner er raskere i responsen enn iPhone 3GS, så noe må du ofre. Leo trenger ikke være feil valg for deg, men (foreløpig) ikke forvent noe wow-opplevelse på kamerafronten. Likevel kan den by på bedre kontoropplevelser hva angår blogging, synkronisering o.l. Snapdragon prosessoren er i seg selv også veldig imponerende, og jeg tror (tror) den er mer enn kapabel nok for å gjøre windows mobile til en veldig god brukeropplevelse. Batterilevetiden er ikke oppgitt å være kjempegod, men helt kurant når en tar i betraktning at større skjerm og kraftigere prosessor bruker mer strøm. Du hadde et spørsmål jeg kan svare på: Takk for svar.. men bedre touchskjerm? Jeg fikk inntrykk av at den ikke har samme mulittouch feks som iphone har. Noe jeg bruker mye... men jeg fikk ikke testet den såå godt, så mulig jeg driter på draget nå. (igjen) Det er korrekt at symbian ikke støtter multitouch (ennå). De har begge kapasitiv skjerm, og selv om de har noen ulikheter er de veldig like å skrive på. Omnia HD har litt lengre skjerm som gir bredere tastatur og større taster. Men forskjellen er ikke nevneverdig stor. Å argumentere at omnia har bedre tastatur derimot, synest jeg ikke er rettferdig ovenfor iphone, smaken er som baken. Jeg skal sammenligne kameraet på C905 og Omnia HD imorgen. Er du interessert i bildene så gi beskjed. Jeg vet ennå ikke hvilket som er best, jeg vil anta C905 er hakket vassere. Mente at du kan velge mellom "9-talls tastatur or qwerty-tastatur på Samsungen Og det lille av ekstra plass og at du får æøå på samme rekke, utgjør en vesentlig forskjell... Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) trengte du å quote alt jeg skrev? (edit?) Jeg har HD og itouch (som er lik iphone), jeg synest begge telefonene har veldig bra tastatur. Noen vil mene HD er bedre, andre kanskje iphone(?), jeg synest de er så like at det er vanskelig å si. Jeg har brukt HD mest så jeg er mest komfortabel med å skrive på den, men det kan godt bare være en vanesak; Jeg vet ikke : ) Endret 8. april 2010 av apegryn Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 trengte du å quote alt jeg skrev? (edit?)Jeg har HD og søster og bror har iPhone, jeg synest begge telefonene har veldig bra tastatur. Noen vil mene HD er bedre, andre kanskje iphone(?), jeg synest de er så like at det er vanskelig å si. Jeg har brukt HD mest så jeg er mest komfortabel med å skrive på den, men det kan godt bare være en vanesak; Jeg vet ikke : ) Det er nok sikkert en vanesak. Men vil si det er bedre med Samsung, siden du har flere valg enn bare qwerty-tastaturet Har Iphone og, men det blir brukt som Ipod. Da jeg liker 9-tallstastaturet best Lenke til kommentar
iam Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) trengte du å quote alt jeg skrev? (edit?)Jeg har HD og søster og bror har iPhone, jeg synest begge telefonene har veldig bra tastatur. Noen vil mene HD er bedre, andre kanskje iphone(?), jeg synest de er så like at det er vanskelig å si. Jeg har brukt HD mest så jeg er mest komfortabel med å skrive på den, men det kan godt bare være en vanesak; Jeg vet ikke : ) Det er nok sikkert en vanesak. Men vil si det er bedre med Samsung, siden du har flere valg enn bare qwerty-tastaturet Har Iphone og, men det blir brukt som Ipod. Da jeg liker 9-tallstastaturet best Du kan få "9-tallstastatur" også på iPhone hvis du ikke visste det..... Har alltid vært der, men godt gjemt. Gå inn på innstillinger-generelt-tastatur-int.tastaturer og velg japansk og huk på Kana. Prøv å finn riktige faktaer før du slenger rundt med dine falske påstander, selv om innstillingen for tastaturet er veldig godt gjemt Kanskje ikke så bra som samsung sin, men den er der Endret 8. november 2009 av iam Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 trengte du å quote alt jeg skrev? (edit?)Jeg har HD og søster og bror har iPhone, jeg synest begge telefonene har veldig bra tastatur. Noen vil mene HD er bedre, andre kanskje iphone(?), jeg synest de er så like at det er vanskelig å si. Jeg har brukt HD mest så jeg er mest komfortabel med å skrive på den, men det kan godt bare være en vanesak; Jeg vet ikke : ) Det er nok sikkert en vanesak. Men vil si det er bedre med Samsung, siden du har flere valg enn bare qwerty-tastaturet Har Iphone og, men det blir brukt som Ipod. Da jeg liker 9-tallstastaturet best Du kan få "9-tallstastatur" også på iPhone hvis du ikke visste det..... Har alltid vært der, men godt gjemt. Gå inn på innstillinger-generelt-tastatur-int.tastaturer og velg japansk og huk på Kana. Prøv å finn riktige faktaer før du slenger rundt med dine falske påstander, selv om innstillingen for tastaturet er veldig godt gjemt Kanskje ikke så bra som samsung sin, men den er der Noen som er hårsår? Er det og norsk ordbok og æøå? Og hvorfor kan de ikke gjøre noe enkelt for en gangs skyld? Alt må jo lastes ned eller installeres, vanlige ting som ellers følger med gratis på andre mobiler... Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 trengte du å quote alt jeg skrev? (edit?)Jeg har HD og søster og bror har iPhone, jeg synest begge telefonene har veldig bra tastatur. Noen vil mene HD er bedre, andre kanskje iphone(?), jeg synest de er så like at det er vanskelig å si. Jeg har brukt HD mest så jeg er mest komfortabel med å skrive på den, men det kan godt bare være en vanesak; Jeg vet ikke : ) Det er nok sikkert en vanesak. Men vil si det er bedre med Samsung, siden du har flere valg enn bare qwerty-tastaturet Har Iphone og, men det blir brukt som Ipod. Da jeg liker 9-tallstastaturet best Du kan få "9-tallstastatur" også på iPhone hvis du ikke visste det..... Har alltid vært der, men godt gjemt. Gå inn på innstillinger-generelt-tastatur-int.tastaturer og velg japansk og huk på Kana. Prøv å finn riktige faktaer før du slenger rundt med dine falske påstander, selv om innstillingen for tastaturet er veldig godt gjemt Kanskje ikke så bra som samsung sin, men den er der Takk for tipset Lenke til kommentar
iam Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) trengte du å quote alt jeg skrev? (edit?)Jeg har HD og søster og bror har iPhone, jeg synest begge telefonene har veldig bra tastatur. Noen vil mene HD er bedre, andre kanskje iphone(?), jeg synest de er så like at det er vanskelig å si. Jeg har brukt HD mest så jeg er mest komfortabel med å skrive på den, men det kan godt bare være en vanesak; Jeg vet ikke : ) Det er nok sikkert en vanesak. Men vil si det er bedre med Samsung, siden du har flere valg enn bare qwerty-tastaturet Har Iphone og, men det blir brukt som Ipod. Da jeg liker 9-tallstastaturet best Du kan få "9-tallstastatur" også på iPhone hvis du ikke visste det..... Har alltid vært der, men godt gjemt. Gå inn på innstillinger-generelt-tastatur-int.tastaturer og velg japansk og huk på Kana. Prøv å finn riktige faktaer før du slenger rundt med dine falske påstander, selv om innstillingen for tastaturet er veldig godt gjemt Kanskje ikke så bra som samsung sin, men den er der Noen som er hårsår? Er det og norsk ordbok og æøå? Og hvorfor kan de ikke gjøre noe enkelt for en gangs skyld? Alt må jo lastes ned eller installeres, vanlige ting som ellers følger med gratis på andre mobiler... Hårsår? Vell, kanskje du burde lese hele innlegget før du sier noe som helst. Sier at nummertastatuet alltid har vært der, ikke at du må laste ned og bla bla bla og følger med gratis? Gjøre noe enkelt for en gangs skyld? hahhahhahaha, iPhone er definisjonen av brukervennlighet..... Fuktig kveld eller? Endret 8. november 2009 av iam Lenke til kommentar
frode8 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 trengte du å quote alt jeg skrev? (edit?)Jeg har HD og søster og bror har iPhone, jeg synest begge telefonene har veldig bra tastatur. Noen vil mene HD er bedre, andre kanskje iphone(?), jeg synest de er så like at det er vanskelig å si. Jeg har brukt HD mest så jeg er mest komfortabel med å skrive på den, men det kan godt bare være en vanesak; Jeg vet ikke : ) Det er nok sikkert en vanesak. Men vil si det er bedre med Samsung, siden du har flere valg enn bare qwerty-tastaturet Har Iphone og, men det blir brukt som Ipod. Da jeg liker 9-tallstastaturet best Du kan få "9-tallstastatur" også på iPhone hvis du ikke visste det..... Har alltid vært der, men godt gjemt. Gå inn på innstillinger-generelt-tastatur-int.tastaturer og velg japansk og huk på Kana. Prøv å finn riktige faktaer før du slenger rundt med dine falske påstander, selv om innstillingen for tastaturet er veldig godt gjemt Kanskje ikke så bra som samsung sin, men den er der Noen som er hårsår? Er det og norsk ordbok og æøå? Og hvorfor kan de ikke gjøre noe enkelt for en gangs skyld? Alt må jo lastes ned eller installeres, vanlige ting som ellers følger med gratis på andre mobiler... Hårsår? Vell, kanskje du burde lese hele innlegget før du sier noe som helst. Sier at nummertastatuet alltid har vært der, ikke at du må laste ned og bla bla bla og følger med gratis? Gjøre noe enkelt for en gangs skyld? hahhahhahaha, iPhone er definisjonen av brukervennlighet..... Fuktig kveld eller? Sa heller ikke at man måtte laste ned nummertastaturet. Men alt annet ev programmer o.l som eller følger med gratis på andre mobiler. Og siden du ikke ville svare på om det var æøå, og norsk orbok, men heller vrenge om på spørsmålet fordi du har insett at du har betalt for mye, for noe som leverer for lite, så er det synd for deg Bra som Ipod, men ikke telefon når du ser pris, i forhold til hva du får... Desverre, slik er det bare. Men slik er det når merket betyr mer enn innhold :/ Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Det ser ut som Droid er den eneste telefonen som hittil har klart å gi iPhone reell konkurranse skal en tro de som har testet dem mot hverandre. Kameraet og det fysiske tastaturet får dog noe kritikk. Desverre er ikke Droid ute enda for resten av verden. Var det Italia og Tyskland som skulle få GSM-versjonen først? Personlig synes jeg kameraet på 3GS fungerer temmelig bra, men fotolys eller blits hadde helt klart vært et pluss Lenke til kommentar
iam Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 For det første, jeg kjøpte ikke en smarttelefon for å bruke nummertastatur. Det er som å kjøpe en bluray-spiller for å spille av dvd-plater. Ja, synd for meg........... For det andre, hva slags programmer følger med ellers som ikke følger med på iPhone? MMS? Velkommen etter. Safiari er faktisk den beste nettleser på mobil til dags dato og er standard på iPhone..... andre mobiler må man laste ned Oprah for å få en bedre nettleser enn den crappynettleseren som følger med. For det tredje, bra som iPod, men ikke telefon når du ser pris, i forhold til hva du får????!! Hva er det du ikke får? Vell, se på samsungen. Hvor mye koster den sammenlignet med iPhonen? Desverre, slik er det bare. Du burde vite hva du snakker om før du snakker fjas Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 apegryn: Veldig takknemlig om du gidder å ta bilder for meg frode8: Jeg har ramlet av for lenge siden. Som iam sier så kan man få taltastastatur på iPhone, om den støtter øæå og ordbok har jeg ikke testet, men det kan jeg gjøre. Ellers er det mye snakk om utelatende øæå, er det talltastaturet du prater om da, eller generelt? For både i full og stående fulldtastatur har hvertfall jeg både øæå og ordbok. Ellers må jeg ærlig innrømme at tastaturet har svært lite avgjørende faktor i mitt valg av neste telefon PL610: tja... Droid er jo ikke kommet enda, og sånn sett da ikke en reel konkurrent til min iPhone enda Lenke til kommentar
program Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Det var vel uansett iPhone han ikke skulle ha. Om iPhone er brukervenlig eller ikke, er individuelt. Jeg liker ikke at det ikke er multitasking (trykker feil på en nettlenke i et program, og hele programmet stenger seg). Og noe av det verste, alle ikonene er bare smurt utover en rekke med skrivebord (som gjør at det er forferdelig å finne frem). Men som sagt, mange som liker det og. Ja, selvfølgelig er det mulig å jailbreake den. Men man kan vel umulig kalle den brukervenlig hvis man må gjøre det? Og man risikerer å miste garanti. Og reell konkuranse vil si? Det er flere telefoner på markedet nå som har kraftigere hardware enn iPhone. Men nok snakk om iPhone. Var kameraet på iPhone for dårlig, så tror jeg fortsatt ikke at du vil bli fornøyd med Leo sitt kamera. Om det har 3MP eller 5MP har ikke noe å si hvis ikke du skal ha veldig store bilder. Og til blogging regner jeg ikke med at du vil trenge det. Endret 8. november 2009 av program Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Hvilke telefoner har kraftigere hardware enn iPhone 3GS? Htc? Nokia? Sony Ericsson? Samsung? Palm? Motorola? Kom med et eksempel på en Edit: skriveleif Endret 8. november 2009 av PL610 Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Det var vel uansett iPhone han ikke skulle ha. Om iPhone er brukervenlig eller ikke, er individuelt. Jeg liker ikke at det ikke er multitasking (trykker feil på en nettlenke i et program, og hele programmet stenger seg). Og noe av det verste, alle ikonene er bare smurt utover en rekke med skrivebord (som gjør at det er forferdelig å finne frem). Men som sagt, mange som liker det og. Ja, selvfølgelig er det mulig å jailbreake den. Men man kan vel umulig kalle den brukervenlig hvis man må gjøre det? Og man risikerer å miste garanti. Og reell konkuranse vil si? Det er flere telefoner på markedet nå som har kraftigere hardware enn iPhone. Men nok snakk om iPhone. Var kameraet på iPhone for dårlig, så tror jeg fortsatt ikke at du vil bli fornøyd med Leo sitt kamera. Om det har 3MP eller 5MP har ikke noe å si hvis ikke du skal ha veldig store bilder. Og til blogging regner jeg ikke med at du vil trenge det. Du har helt rett i det 3 eller 5mpx er ikke sååå relevant. Men det kommer nok mer an på hvordan Leo vil klare seg i litt dunklere lys. Ute må jeg jo si at jeg syns iPhone gir knall bilder til å være såpass "svakt" kamera. Men jeg trenger et som klarer seg greit inne også Inne i vanlig belysning blir iPhone kornete og for svak Hvilke telefoner har krsftigere hsrdware enn iPhone 3GS?Htc? Nokia? Sony Ericsson? Samsung? Palm? Motorola? Kom med et eksempel på en Jeg er ute etter råd, ikke en god krangel. Det kan du oppsøke et annet sted. Det overasker meg like mye hver gang noen bare MÅ inn å "arrestere" noen. Det jeg skrev var: at droid er ikke noe reell konkurrent til min iPhone NÅ ! Og nei det er helt sikkert ingen konkurrenter til Droid. MEN ! Jeg skal ha mobil nå, og derfor blir ikke Droid noen reell konkurrent. Og da vil jeg svare at ja, både HTC, Samsung og SE har mobiler som kan settes opp mot iPhone. Det er sikkert ingen som har kraftigere hardware, men jeg kan gidder ikke ta stilling til en telefon som ikke er ankommet eller bekreftet dato til Norge, når jeg skal ha mobil i neste uke. Om du skjønner hvor jeg vil hen.Men tipset ditt er absolutt bra, bortsett fra at Droid ikke er reellt tips i min situasjon Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hvilke telefoner har kraftigere hardware enn iPhone 3GS?Htc? Nokia? Sony Ericsson? Samsung? Palm? Motorola? Kom med et eksempel på en Edit: skriveleif Hadde du følgt med i timen så hadde du visst at hardwaren til Iphone 3GS ligger et haav bak konkurrentene nå! Omnia II Omnia HD SE X10 HTC Hero Acer F1 og sist men ikke minst, selveste HTC HD2 (1Ghz snapdragon prosessor, 448mb ram, 480x800 pixler som er 2,5 ganger mer en Iphone, 4,3" skjerm! Og det med en utnyttingsgrad så stor at skjermen dekker 80% av frontalplanet mot Iphone som kun dekker 60-65% av frontalplanet. + mange andre modeller som jeg ikke kommer på i farten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå