Sinnapels Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Heisann. Jeg husker en julefilm fra da jeg var liten. Den handlet om Tobben og leker som levde når ingen andre var der. De var redd for julaften, og at det skulle komme nye leker for å ta plassen dems. Husker også ei dokke som het Meteora i filmen. Har funnet den på Amazon, men det er ikke norsk tale. Er det noen der ute som har denne filmen? Så hadde jeg blitt evig takknemlig. Eller går det ann å sende mail til Nrk og be de brenne den ut? På forhånd, takk Lenke til kommentar
rat Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 (endret) Denne tråden må opp å gå igjen! vi må finne den med norsk tale! Jeg er på samme letingen:) Endret 4. desember 2015 av rat Lenke til kommentar
Stdave Skrevet 10. august Del Skrevet 10. august Fant du noen gang The christmas toy filmen med norsk dub? Mener den het ‘Lekerommet’ når nrk sendte den jeg har savnet og lett etter denne siden jeg var liten. Beste julefilm noensinne, den ble spolt tilbake igjen og igjen🤗 det blir ikke det samme med orginal stemmene. har også sendt nrk mail med spørsmål om de enda har den, men fikk ikke svar. hvis noen andre har den med norsk tale hadde det vært så fint med en kopi🥹 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå