Orwandel Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Hei, Når jeg prøver å koble til trådløst nettverk ender det opp med at tilkoblingsvinduet stopper opp med en beskjed om "Venter på at nettverket skal bli klart." Så bare kobler det fra igjen uten noen andre beskjeder. OS: Windows XP. PC: Amilo L7310W Noen idéer om hva som kan være galt? Endret 2. november 2009 av Aurvan Lenke til kommentar
olahe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hei, Når jeg prøver å koble til trådløst nettverk ender det opp med at tilkoblingsvinduet stopper opp med en beskjed om "Venter på at nettverket skal bli klart." Så bare kobler det fra igjen uten noen andre beskjeder. OS: Windows XP. PC: Amilo L7310W Noen idéer om hva som kan være galt? for det første ... når du søker på nettverket på pcen kommer nettverket opp vis det ikke gjør det er det noe gale med nettverkskorte... vis det gjør det prøv og reset routeren Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Ja, alle nettverk i området viser. Alle andre PC-er i huset greier å koble seg til. Inkludert den samme PCen når jeg starter den opp I Linux (jeg sitter nå på denne PCen online). Det er på denne PCen i Windows XP at jeg får denne beskjeden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå