tsghost Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Hei! Skal hjelpe min mor i valg av laptop, og er litt i tvil om hva jeg bør gå for. Den skal brukes mest til internettsurfing, men også dokumentbehandling og mail. (altså ikke så krevende oppgaver) Har et par krav: - Den skal være rask - Minimum 15,4" skjerm - Høy oppløsning - Minimum 160GB hdd Makspris: 4000kr Er det noen som har noen laptoper å anbefale, er det bare å rope ut. Alle tips taes imot med takk! Endret 2. november 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kanskje ein minibærbar? Den er ikkje ideell til å spille spill på, men til å surfe på internett, så er den ikkje altfor verst. Du kan jo også bære den med deg andre steder. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Les: Minimum 15,4" skjerm Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Forslag fra Deal. Høyere oppløsning tror jeg blir vanskelig til den prisen. 100,- billigere her og så nærmer vi oss maksprisen:) Endret 2. november 2009 av jornboss Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Har sett litt på denne.. Hva synes dere om den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå