DannyFugl Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hei, jeg holder på å arrangerer buss i fra Stavanger til TG 2010. Det jeg lurer på er om det er noen som inntresert til tilbudet. Prisen pr person har jeg ikke enda. Men jo fler som er med jo billigere er det. Jeg har fått en pris på 28.000kr,- det inkluderer hotell opphold for buss sjåføren. Det er plass til 46 stk i bussen, og den har rimelig plass til utstyr og vi kan alltids få til andre ønsker som feks ha med deg kontorstol, hylle osv. Vi er allerede 10 stk som skal vær med i bussen. Men det er fremdeles 36 stk ledige plasser Bussen kjører ruta Sola-Stavanger-Sandnes, kan selvfølgelig hente opp folk i Kristiansand om noen ønsker dette. Vi tar en svipptur innom Svenskegrensa så vi kan handle med oss litt lan drikke og annet nødvendig proviant. http://www.solaturbusser.no/bilder/bilde1.jpg dette er bussen vi skal bruke, og den har en tilhenger i tilfelle man ønsker å ha stol eller hylle med seg. Er det noen som kunne tenke seg dette? Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kan vurdere dette ja. Er dog ikke helt sikker på om jeg har økonomi til dette. Lenke til kommentar
DannyFugl Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 BUMP Det hadde vært kjekt om vi kunne fyllet opp denne bussen:D Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hadde dere kjørt innom Buskerud/Drammen, så hadde jeg vært interesert Men tviler på at dere tar en såpass omvei Lenke til kommentar
DannyFugl Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Vi kan nokk kjøre innom drammen:) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Neh, tror jeg dropper Faktisk billigere å ta tog hjem enn den bussen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå