Joddze Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg bruker 2xAA og 8xAF.Funker greit nok,men i spill som B1942 spiller jeg i 800*600,ellers blir ikke 64MB nok.Men i UT2003 og FPS spill funker 4xAA og 8xAF greit nok..men får litt for lav ytelse. Hos meg senker 2xAA og 8xAF ytelsen med ca 20% +/-. Ligger på rundt 30-60FPS i UT2003 i 1024*768,og det holder for meg. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Kanskje det bare er meg men jeg har nok med å lete etter folka jeg skal skyte i hodet, grafikken klarer jeg ikke å nyte lizzm Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 på 1280x1024 fikk jeg et dønn stabilt bilde på unreal2003 med 6xAA og 16xAF......ble litt ustabilt bilde i 1600x1200, men 1280x1024 er jo nesten det samme så bedre det :wink: Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Fornøyd med skjermen da, Slabbedasken??? Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg kjører 16xAF og 6xFSAA i alle spill i Direct 3D og OpenGL, og det funker fett :smile: . Spesielt etter at jeg installerte Catalyst 3.4-driverene. Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 har brukt fsaa og af helt siden det var mulig å slå det på i controlpanel. mange år sia. =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Kjører 2x AA og 2x AF. Man merker klart forskjell på litt enkle grafikkmessige spill slik som CS. Jeg må ha AA og AF på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå