Cath92 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hei, jeg fant ikke helt ut hvor jeg skulle legge denne lille annonsen min, så jeg la den her på Off Topic. Jeg er på leting etter en DVD av Balto 2: Balto og Ulveflokken, med norsk og engelsk tale. Den er litt vanskelig å finne, har søkt på Google etter den og sett i nettbutikker som spaceworld og platekompaniet, pluss at jeg har søkt på FINN. Er det noen der ute som har denne DVD-en og vil selge den til meg? Vi blir enige om pris og frakt Vennlig hilsen Cathrine Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Balto *mimre* Koselig barnefilm det Har kun sett eneren, så har dessverre ikke toeren Lenke til kommentar
Cath92 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Balto *mimre* Koselig barnefilm det Har kun sett eneren, så har dessverre ikke toeren Jah, det er en gave til kusina mi. Kjempekoselig film ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Raskt søk på google fant jeg den med en gang Lenke til kommentar
Cath92 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Raskt søk på google fant jeg den med en gang Ja, men hvis det er den jeg tror du mener så er den ikke på lager i den butikken :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå