Gå til innhold

Er Safari-butikkene dyre? (Bergen/Hordaland)

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg og dama er nyinnflyttet i Bergen, og bor rett ved en Safari. Nærmeste Kiwi/Rema/Rimi er i sentrum.

Vi har pleid å ta turne inn for å handle en gang i uka, men da går det ofte med en halvannen time på dette.

Grunnen til at vi gidder dette er at vi tror Safari kanskje er en god del dyrere. Men stemmer dette? Jeg har elendig husk på hva ting koster og ikke, det eneste jeg har klart å få med meg er at melk koster omtrent akkurat det samme som i nevnte lavpriskjeder, det samme gjør brus.

Men det blir et litt for stort prosjekt å drive undersøkelser på emnet for min egen del.

Jeg er fra Stavanger og hadde aldri hørt om Safari før jeg kom hit. Er det noen som har "forsket" på emnet, eller vet om noen andre har gjort det? Hva er dine inntrykk?

Takk for hjelpen :)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mega er vel en grei sammenlingnig, eller obs-butikkene.

Du har jo en stor remabutikk på wergeland, det er et stykke, men du trenger ihvertfall ikke dra helt ned til byn. Det bør vel gå en buss like bort dit, er ikke så kjent på rutene der.

EDIT:

Fra safaributikken til rema på wergeland, 1.5km

http://maps.google.no/maps?f=d&source=...mp;t=h&z=15

Rema 1000 - Fjøsanger

http://maps.google.no/maps?f=d&source=...mp;t=h&z=16

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

EDIT:

Valgte reply ved en feil og fikk et nytt innlegg istedenfor en edit:

EDITen skulle være:

Men du har vel rett i at det ikke ligger noen andre butikker nærmt der, egentlig litt rart med tanke på alle de økonomiske studentene som bor i området.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...