zlpw0ker Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 En kompis av meg sa til meg hvis jeg bestiller noe fra play-asia.com så kan jeg bare laste ned content fra japansk psn,stemmer det eller, eller er det slik man kan kjöpe hvor som helst uansett regarding om det er us,eu,jp? Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Stemmer forsåvidt. Det han sikkert mente, er at spill og DLC er nødt til å komme fra sone. Altså har du kjøpt et spill fra Japan, må du laste ned eventuelt ekstra innhold til det spillet fra Japan også. Det har noe med at disc IDen ikke er den samme fra forskjellige soner, selv om spillet er det samme, og DLC er knyttet til å virke med en spesifikk disc ID. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 ok,takker for infon. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kjapt spm. Kan man velge hvilket PSN man kobler til? Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ja, når du lager PSN-konto så velger du lokasjon. Japan-store er dog litt kjip å lese, HK-storen kan du bruke engelsk språk på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå