Jotun Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Småting: Compact flash er ikke alternativ under minnekorttype. Mulig eg er imbissil her Forøvrig så kommer man til samme siden man er på om man prøver å klikke på noe som helst som ligner "tilbakemelding" eller "kontakt" nederst på siden. Firefox. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hos meg heter bugen prisguide.no og er slik på alle operativsystemer og i alle nettlesere. Utrolig at noen kan finne på å lansere noe så uferdig som dette. Det har skjedd noe tull.. Det er helt tydlig. Den var mye bedre unde betatesting.. De kan ikke ha hatt en beta test på det der. Tror til og med jeg som akkurat har små starta med designing av nettsider hadde greid bedre :| Lenke til kommentar
Dan-Inge Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 se her http://feedback.tek.no/pages/31374-prisgui...90-mobil-delen- Mine meninger om mobil delen (finnes sikkert flere ting som burde vært tatt med). Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 https://prisguiden.no/produkt/kingston-d...b/omtaler/33399 "Brukeren som har skrevet omtalen er ukjent" Men til høyre står jo navnet. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Win7 x64, IE8. Får ikke logget meg inn Får ikke brukt handlevogn Filtering av søk via checkbokser fungerer ikke Ovennevnte er kritiske bug som hver for seg gjør prisguide ubrukelig. I tillegg kan nevnes: 9 av 10 ganger sendes jeg automatisk til bunnen av siden. Søkeknapp under hver kategori av filtere forvirrer. Betyr dette at søket kun filterer på denne kategorien eller at eventuelle filtere i andre kategorier er med? Ettersom de ikke virker får jeg jo ikke testet dem. Hele filterings funksjonen er totalt ubrukelig. Forsøk å endre filter, her er det ikke mulig. Viktige kategorier mangler over alt. Hastighet på ram f.eks. Dette er ille og må jo være ekstremt pinlig. Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hvor er "microATX" formfaktor i hovedkort søk? Har man valgt en prisgruppe,blir man værende fast ved den valgte. Alternativet: "Pris,alle" mangler. Savner å kunne skrive inn prisområde selv. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hvor er "microATX" formfaktor i hovedkort søk? Har man valgt en prisgruppe,blir man værende fast ved den valgte. Alternativet: "Pris,alle" mangler. Savner å kunne skrive inn prisområde selv. mATX har falt helt av kartet, væren HK eller PSU har valget.. (ikke sjekket kabinett) Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er man på utkikk etter hovedkort, er noe av det første man gjør å filtrere på socket type. Dette er desverre mangelfullt nå. Både Intel socket 1156, 1366 og AMD socket AM3 mangler Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 får heller ikke logget på, ender opp på siden http://auth.tek.no/migrate/ som ikke kan åpnes ("Fant ikke tjeneren eller filen"). Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Savner neste alle mulighetene for sortering på tv kategorien. Slik det er nå kan man kun velge prisgruppe og produsent. Det burde i det minste vært valg for størrelse, type og oppløsning i tillegg. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Sikkert ett emne som er tatt opp før, men fant det ikke... Sliter skikkelig med det nye brukergrensesnittet til prisguiden... * Får ikke logget meg inn, blir bare videreført til en side som ikke reloader seg: http://auth.tek.no/migrate/ Der skjer da ingenting... *Det går veldig tregt å bevege seg rundt i den, mye unødvendig loading. *Flere ganger at jeg har søkt huket av på noe så plutselig får jeg opp noe helt andre produkt, ala Mobiler når jeg egentlig så på harddisker. Prøvd å gått tilbake til 1.1 men får ikke legge til noe i handlekurven min lenger... Det er også ett lite tips, alle "pakketipsene" deres over kjøp ( studenten, videoredigeringsmaskin osv) fungerer ikke lenger... da det ikke er kompatibelt med den nye prisguiden... Kjører Windows 7 i kombinasjon med Firefox 3.5.4 Er jeg den eneste som missliker det nye sterkt? Har brukt guiden i årevis og brukt det flere ganger hver dag som leksikon når jeg skal sjekke priser... Er åpen for forandring, men føler dere slapp ut oppdateringen liiitt for fort. Endret 5. november 2009 av svennand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg