unik42 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Nå får du sjansen til å bli skandinavisk mester i Modern Warfare 2. Les mer Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Blir det på Xbox da? Det føles godt å trolle litt av og til. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Håper det blir mulighet og se stream over nettet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) jeg ville aldri vært med på noe så tåpelig. Dessuten tror jeg all ære hadde vært tapt om jeg fikk mester i dataspill tittel og familien fikk høre om det. Men lykke til dere andre som vil prøve Endret 2. november 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Z-T Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 uhm lan med P2P over internett ? haha .. jess blir bra det der Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 jeg ville aldri vært med på noe så tåpelig. Dessuten tror jeg all ære hadde vært tapt om jeg fikk mester i dataspill tittel og familien fikk høre om det. Men lykke til dere andre som vil prøve Er dessverre enig, selv om det er ganske trist. I Korea kunne du ha blitt en kjendis om du ble best i et spill, men her i Norge er du en taper om du spiller for mye. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Haha sier meg enig med Z-T lenger oppi her. Blir artig med P2P mesterskap. Tåpeligste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg