Gå til innhold

Ny WoW rp-guild på DB realmet

Anbefalte innlegg

Som det svake mennesket jeg er, etter masse masing fra mine (IG) kompiser, har jeg begynt på nytt med World of Warcraft. Jeg spiller på defias brotherhood en RpPvp server som jeg trives godt på. Jeg og mine IG kamerater tenker på å starte en guild, vi har enda ikke navn og egentlig ingenting annet en enn scetch jeg har laget i addonen GHI.

Det vi vet er at det skal være en guild av gamle Silver Hand soldater, som igjen skal prøve å komme til makten som en stor force i alliansen.

Om noen er interesserte i og bidra, som liker å rollespille så tar vi imot alle. Eneste som er et must er interesse for å lære rollespilling, være dverg eller menneske også er det greit om man er noen lunde aktiv.

Såfall så kan dere ta kontakt med meg som Amulius IG, eventuelt over post. Jeg vil også prøve å holde øyne med denne topicen.

Yess.. thats it.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No feedbacks, heh?

Vi har nå satt sammen en gruppe på fire-fem stykker, guilden vil ikke bli laget før alle som skal signere er enige med at de blir i guilden, og er interessert i få den til å fungere.

Vi har såfall funnet ut mer om konsept og struktur. Guilden vil bli styr av en Abbot(prest), en ---- (paladin) og en ---- (rogue), og der under igjen vil det være et lite styre som alle class kan være.

Hver av de tre lederene har hver sitt ansvar, abbot skal være sjef over de filosofiske, religiøse og styre seremoniene, imens ---(paladin) er general over menighetens tropper - for da å få endel pve og pvp med i guilden. =) Den sist nemnte --- (rogue) skal da styre menighetens secret service, altså diverse spionering på andre hardcore-rp guilds, og dermed være menighetes øyner og ører, og de skal også lage kontakter med andre guilder for å ha diverse events med dem.

Så enda ingen interesserte? :<

Lenke til kommentar

Lord of the rings er ganske ok RP spill, mange som henger i "the inn" og RPer på harde livet.

Husker da jeg begynte å spille det, var ikke helt klar over hva RP var for noe eller skjønte ikke hvordan det funket in-game så, jeg ble på en måte sjokkert av oppførselen til RPere, sitter i the-inn, drikker vin/øl, spiser mat ++ serveringsdame som later som hun henter mat i et annet rom, later som hu ikke vet prisen og går borti bartenderen å spør hva prisen er osv, yeye, var litt sjokk for meg men slik er det bare.

Litt off-topic men så ille er det ikke i wow ;p

Lykke til med guilden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...