bjorni92 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hei, har fått en oppgave i automatisering som skal være gjort i dag. "Du skal laga styring på ei varmevifte. Viftemotoren skal starte fyrst. Etter 15 sekund skal varmeelementet1 slå inn. Etter 15 nye sekund skal vameelement2 slå inn. Motoren må ha motorvern. Du skal skal kunne slå av varmeelementa utan å stoppe viftemotoren. Men når viftemotoren stoppar skal varmeelementa kople ut. Tegn skjema. Kva for matriell treng du? Bruk stativa og kopl opp. Kopl opp." Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal tegne skjema Så hadde vært fint med litt hjelp Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Gosj! Lenge siden! Mulig, hvis jeg husker og du ikke har fått svar før, at jeg kan ta opp den gamle automasjons boka mi når jeg kommer hjem Jeg var ganske flink i det der en gang! =) Lenke til kommentar
bjorni92 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Hehe, spørs når du er hjemme da Skal være ferdig kobla opp til 14:30. :/ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Da blir jeg nok ikke store hjelpen nei Lenke til kommentar
bjorni92 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Får satse på at noen andre kan hjelpe da Lenke til kommentar
bjorni92 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Må jeg ha 1 eller 2 kontaktorer? Varmelementene skal være lamper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå