janao Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Trodde litt av poenget med betatesting var at man kunne optimalisere og gjøre ting penere og bedre. Nå er det fortsatt mange problemer, linker som ikke virker, manglende bilder, uryddig layout, håpløs footer (tar 1/3 til 1/4 av skjermen) osv. Det er lansert et uferdig produkt. Får håpe jeg kan bruke den gamle prisguiden litt mer for dette var ikke ferdig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hos meg er det fremdeles den gamle PG.. Men kan si meg enig i at jeg undret litt når jeg hørte at lansering var 2 uker etter beta testing startet.. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Logg inn med hvilket som helst brukernavn Da er du plutselig "Kent William Innholt", nais betatesting før lansering. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Tror faktisk det navnet er lagret på min brukerkonto. Uansett blir jeg ikke kvitt det og jeg kan ikke redigere profilen... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Så noen bugs jeg også, derfor lagde jeg den buggete tråden. Da kan man poste de bugs man kommer over. Lenke til kommentar
janao Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Så noen bugs jeg også, derfor lagde jeg den buggete tråden. Da kan man poste de bugs man kommer over. Fint med en buggete tråd, men da man dreiv med betatesting hadde man et forum man kunne gi tilbakemelding på under feedback.tek.no. Der ligger det riktignok ikke bare feilmeldinger, men også forslag til optimaliseringer/forbedringer. Men min mening står fortsatt. En altfor prematur start. Gamle prisguide.no var mer oversiktlig. Og en annen ting. Det nye smilsystemet på nettbutikker er ganske misvisende. Skal mye til for å få et surt ansikt. Ser at 3.6 f.eks. gir et stort smil. 1.8 av 5 gir en rett munn. Har noen funnet ut hva slags kriterier det er for de forskjellige smilene? Mistenker vel at det er så mange 'typer' smil for å være litt mer imøtekommende ovenfor butikkene. Endret 2. november 2009 av janao Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det er en ting å lansere en ny versjon av prisguiden som er uferdig, men det er noe helt annet at den faktisk tilsynelatende er mye dårligere enn tidligere. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hvorfor er det ingen fra hw-nettverket som kommer med tilbakemelding? Prisguiden er ubrukelig for meg slik den er nå. Hvorfor lansere en prisgude som ikke kan brukes og jage vekk brukere på denne måten? Jeg trodde hw-nettverket bestod av folk som hadde et fnugg av peiling, men der tok man visst grundig feil. Lenke til kommentar
Dan-Inge Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hvorfor er det ingen fra hw-nettverket som kommer med tilbakemelding? Prisguiden er ubrukelig for meg slik den er nå. Hvorfor lansere en prisgude som ikke kan brukes og jage vekk brukere på denne måten? Jeg trodde hw-nettverket bestod av folk som hadde et fnugg av peiling, men der tok man visst grundig feil. Helt enig. Sammenligning fungerer heller ikke? mobil biten er ræva, kan ikke velge f.eks med eller uten abn osv... Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 hvorfor leide de folka som griset til politiet sine sider til og grise til prisguiden Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Hvorfor er det ingen fra hw-nettverket som kommer med tilbakemelding? Prisguiden er ubrukelig for meg slik den er nå. Hvorfor lansere en prisgude som ikke kan brukes og jage vekk brukere på denne måten? Jeg trodde hw-nettverket bestod av folk som hadde et fnugg av peiling, men der tok man visst grundig feil. Jeg prøver å lete etter ekstern harddisk, ikke vil den beholde sortering på pris, og ikke kan jeg finne etter størrelse. Minne er like ille - bra jeg fant en butikk med gode priser allerede, så får jeg vente til de får, for denne listen var jo forenklet til tusen og håpløs føler jeg. Etter 4 forsøk på å få sotert meg frem til en skikkelig disk, så gav jeg opp Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Når man søker etter hovedkort,finnes ikke alle formfaktorer. Jeg ser etter hovedkort i microATX formatet som er tallrik,men den finnes ikke som et alternativ. Mens det er andre formfaktorer som bare finnes 1 stk.av kommer opp som valg... Lenke til kommentar
Ash Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Vil bare benytte anledningen til å gratulere med en godt gjennomført destruksjon av www.prisguide.no. Den nye siden er rotete, buggete og ustabil. Rett og slett helt ubrukelig. Hvordan denne siden kan slippes ut til allmenheten er for meg rett og slett en gåte? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Enig, pr nå er jeg tvunget til å bruke http://dinpris.no/ istedet. Resultatet er skremmende dårlig. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 den footern kunne vært en 10ende del av størrelsen Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det er fordi de vil at prisguiden skal være dette: http://eddamedia.no/ - en reklameprint, bare animert. Det virker som den nye prisguiden er designet av ukebladdesignere helt uten innspill fra usability-ekspertise. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Vil bare benytte anledningen til å gratulere med en godt gjennomført destruksjon av www.prisguide.no. Den nye siden er rotete, buggete og ustabil. Rett og slett helt ubrukelig. Hvordan denne siden kan slippes ut til allmenheten er for meg rett og slett en gåte? + 1 Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Vil bare benytte anledningen til å gratulere med en godt gjennomført destruksjon av www.prisguide.no. Den nye siden er rotete, buggete og ustabil. Rett og slett helt ubrukelig. Hvordan denne siden kan slippes ut til allmenheten er for meg rett og slett en gåte? + 1 Vi er betatestere hele gjengen Prisguiden trenger en Hitler review Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg