nomore Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Om du venter til det har intelligens så kan det jo skifte selv Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Synes det er veldig tiltak å bytte på sengen. Først av, så på.. Samboer mener vi bytter alt for sjeldent. Jeg mener vi gjør det annenhver dag. Sannsynligvis ligger det vel på rundt hver 2. uke, med mindre variasjoner. Spør meg hvor ofte vi vasker gulvet eller badet, og jeg er helt blank. Der har hun gitt opp og gjør alt selv. Synes det er bedre med sitronlukt på badet et par ganger i uken, enn nyvaskede harde dynetrekk. (Joda, vi bruker tøymykner, men uten tørketrommel blir sengetøyet litt hardere enn når det er brukt en ukes tid..) Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 jeg skifter ikke før all veska, svetten og skitten har begynt å grodd sammen og dannet sopp og sånt på madrassen det er så ubehagelig for ryggen å sove på sopp og spesielt den lukta som kommer Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Vet jeg skifter alt for sjeldent, men det er jo ikke sånn at man dør av det. I forhold til andre ting man gjør i hverdagen vil jeg ikke si at det er så vanvittig slitsomt å skifte, så forstår egentlig ikke hvorfor jeg ikke gjør det oftere. Føler meg kanskje litt for kvinnfolk-aktig da... Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Kom på nå at en god ide kan jo være og bare slenge på kanskje 4 laken, fire putetrekk og fire dynetrekk i slengen. Så er det bare og ta av ett trekk på hver når man skal skifte Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 p0pc0rn, det innerste vil da mest sannsynlig mugne vil jeg tro... Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Nåh? Hvorfor det? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Vi kjører 2 laken. Har en tynn overmadrass som sklir rundt om vi ikke kjører to. I tillegg holdes det øverste lakenet strammere med to laken (uten at dette er vitenskaplig dokumentert.) Det underste lakenet vaskes ikke like ofte, men jeg vil tro det er minst like renslig å ha et ekstra laken under som man vasker en gang i blant, fremfor å ha en madrass man ca. aldri lufter. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 p0pc0rn, når man svetter så blir sengetrekket vått. Madrassen, puten og dynen er full av luft, men mellom lagene med sengeklær vil det bli veldig tett, og da vil det innerste laget mest sannsylig holde seg fuktig, og da mugner det. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Jojo,, men sett at man ikke svetter da Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Vet du 100% at du i løpet av 6-8 timers søvn ikke svetter? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Da vil jeg tro at man ikke lever lengere. Lenke til kommentar
Toad Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Bytter vel omtrent annenhver uke.. tror jeg Lenke til kommentar
Penance Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Skifter på senga 1 gang i uka, som regel på fredager når helgevasken taes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå