Gå til innhold

Hvor lang tid går det mellom hver gang dere skifter på sengen?

p0pc0rn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er veldig tiltak å bytte på sengen. Først av, så på.. Samboer mener vi bytter alt for sjeldent. Jeg mener vi gjør det annenhver dag. Sannsynligvis ligger det vel på rundt hver 2. uke, med mindre variasjoner.

Spør meg hvor ofte vi vasker gulvet eller badet, og jeg er helt blank. Der har hun gitt opp og gjør alt selv. Synes det er bedre med sitronlukt på badet et par ganger i uken, enn nyvaskede harde dynetrekk. (Joda, vi bruker tøymykner, men uten tørketrommel blir sengetøyet litt hardere enn når det er brukt en ukes tid..)

Lenke til kommentar

Vet jeg skifter alt for sjeldent, men det er jo ikke sånn at man dør av det. I forhold til andre ting man gjør i hverdagen vil jeg ikke si at det er så vanvittig slitsomt å skifte, så forstår egentlig ikke hvorfor jeg ikke gjør det oftere. Føler meg kanskje litt for kvinnfolk-aktig da... ;)

Lenke til kommentar

Vi kjører 2 laken. Har en tynn overmadrass som sklir rundt om vi ikke kjører to. I tillegg holdes det øverste lakenet strammere med to laken (uten at dette er vitenskaplig dokumentert.)

Det underste lakenet vaskes ikke like ofte, men jeg vil tro det er minst like renslig å ha et ekstra laken under som man vasker en gang i blant, fremfor å ha en madrass man ca. aldri lufter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...