p0pc0rn Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jævlig OT men jeg må nå bare spørre Hvor lenge har dere sengetrekket på sengen før dere skifter igjen? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kommer helt ann på. På vinterstid nå så lar eg det gå ca 2 uker før eg bytter om det kun er eg som sover i senga. På sommerstid lar eg det sjeldent gå mer enn ei uke. I tillegg så bytter eg noe oftere om det er noen aktivitet i mellom lakenene, og dersom eg skulle være så "heldig" å ha med meg forskjellige partnere så bytter eg alltid sengetøy i mellom disse(dvs at om eg tar noen med meg hjem på en fredag og lørdag, og det er forskjellige personer, så bytter eg sengetøy på lørdagen). Litt høflighet skader ikke Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Depends.. Når de begynner å få litt brunskjær, så er det som regel 1-2 uker igjen før de byttes.. Nei, just kidding. Jeg dusjer før jeg legger med, så de holder 2-3 uker så fremt det ikke skjer noe spesielt. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Skifte på sengen? Jeg og frua bruker bare støvsugeren vi... Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 En lur måte å gjøre det på Kommer ann på hos meg også Hvem man har med seg hjem, hva som skjer i sengen og årstid Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 huff og huff.. altfor sjeldent når det lukter Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kommer ann på aktiviteten Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 huff og huff.. altfor sjeldentnår det lukter +1 Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 1 uke vil jeg si er unormalt går 2-4 uker vanligvis dusjer før jeg legger meg og folk som skfiter etter 1 uke må ha dårlig kroppslukt Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) folk som skfiter etter 1 uke må ha dårlig kroppslukt Jeg liker bare det å legge meg når alt er helt rent.. Deilig følelse med friskt sengetyø etter en dusj.. Da man føler man er skikkelig ren Endret 2. november 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Stjerneskudd Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Liker lukten av rent sengetøy, så jeg prøver å skifte en gang i uka.. men det går ofte lengre tid Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Snakker om å drepe miljøet hvis man skal bytte hver uke.. Strø litt vaskepulver over senga hvis dere liker lukta Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Det er ikke lukt som er problemet. Skal man gå etter lukta så vil det fort gå en måned før man bytter(avhenger selvfølgelig av hygiene). Problemet er at folk svetter mer enn man tror når man sover og i tillegg så er varmen i sengetøyet et veldig fint sted for små dyr og bakterier. Disse blir som regel et problem lenger før det lukter. Ikke misforstå. Eg er ingen vaskefrik, og om eg ikke bytter etter 1 eller 2 uker så anser eg det som ingen krise. Men å vente til det lukter vil eg påstå økter risikoen for skabb betraktelig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Passer på å skifte etter 2 uker, men jeg kunne sikkert hatt det på lenger. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 folk som skfiter etter 1 uke må ha dårlig kroppslukt Og en Vaskemaskin som er glad i å bli brukt Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Synes en uke var drøyt! Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 lol.. jeg bytter ikke ut når det begynner å lukte men jeg venter lenger enn 2 uker :O Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Til dama bytter det. Men har blitt fan av å bytte hver uke. Var derimot en gang når jeg var 14 hvor det gikk 6 måneder sikkert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Jeg skifter like før sengetøyet utvikler intelligens. Endret 2. november 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå