Gå til innhold

Hvor lang tid går det mellom hver gang dere skifter på sengen?

p0pc0rn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer helt ann på. På vinterstid nå så lar eg det gå ca 2 uker før eg bytter om det kun er eg som sover i senga. På sommerstid lar eg det sjeldent gå mer enn ei uke. I tillegg så bytter eg noe oftere om det er noen aktivitet i mellom lakenene, og dersom eg skulle være så "heldig" å ha med meg forskjellige partnere så bytter eg alltid sengetøy i mellom disse(dvs at om eg tar noen med meg hjem på en fredag og lørdag, og det er forskjellige personer, så bytter eg sengetøy på lørdagen).

Litt høflighet skader ikke ;)

Lenke til kommentar

Det er ikke lukt som er problemet. Skal man gå etter lukta så vil det fort gå en måned før man bytter(avhenger selvfølgelig av hygiene). Problemet er at folk svetter mer enn man tror når man sover og i tillegg så er varmen i sengetøyet et veldig fint sted for små dyr og bakterier. Disse blir som regel et problem lenger før det lukter.

Ikke misforstå. Eg er ingen vaskefrik, og om eg ikke bytter etter 1 eller 2 uker så anser eg det som ingen krise. Men å vente til det lukter vil eg påstå økter risikoen for skabb betraktelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...