Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 = CoD4 mekanikk + Battlefield 2 innhold?

Anbefalte innlegg

Noen som gjerne har prøvd Battlefield Bad Company 1 som gi et utsagn på dette?

Det jeg håper er at innholdet er som i Battlefield 2. Dvs store lag og kart. Squads. Commander. Biler og fly og helikoptere.

+ at feelen/grafikken er som i Call of Duty 4. Rask respons på mus + aim på alle våpen. + perks selvsagt. + at man treffer det man sikter på. I motsetning til BF2 hvor du kan stå 1 meter unna en person og strafe rundt vedkommende med support våpen og tømme et helt magasin UTEN å treffe en eneste gang (med sikte midt på target) (litt overdrevet kanskje men ikke langt unna).

Edit:

Vil BF:BC2 bestå av store kart, squads osv men hvor feelen er som i CoD4? og hvor man treffer det man skyter på? ( i bf2 feks må man holde sniper siktet i ro en stund på target før man skyter for å treffe )

Endret av wolf5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan ikke si at jeg synes det er spesielt mye vanskeligere å treffe i BF2 enn i CoD4. Eneste er at folk tåler mer enn i CoD4 med hardcoremode.

Det er merkbar forskjell på skyt of treff på bf2 når man fyrer av en salve på et par sekund på en bevegelig motstander i forhold til cod4 (ikke enkeltskudd. det er utrolig at å bruke pistol er mye mer effektivt på kloss hold enn fra et maskingevær). Men antar det er subjektivt hvordan folk føler det.

Men jeg sammenlikner vel for det meste hardcore messig. Teit at det skal 3+ hodeskudd for å drepe en fiende på kloss hold i cod4 (det er min mening men det er mange som elsker non hardcore modusen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...