4mbition Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Fant så ufattelig mange emner som dreide seg om negative ting med livet!! Tenkte dette kunne bli en tråd hvor man kan dele positive ting med hverandre! Kan starte med noe som er veldig positivt for min egen del. Fikk en datter for 17 mnd siden og elsker henne over alt på jord. Jeg ville gladlig gått til helvette og tilbake for hennes del. Håper folk henger seg på denne... Er ufattelig hva positive historier kan gjøre med en når man leser dem og setter seg inn i hver enkelt situasjon så godt det kan gjøres. Peace out Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har på følelsen at livet mitt er på sitt beste nå. Tror ærlig talt ikke jeg kan få det bedre. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Laget nettopp den beste frokosten noensinne: Egg og bacon m/ mais, tre fullkornsknekkebrød med makrell i tomat og en tallerken med frukt (bringebær, kiwi, eple, druer) og mandler. Happyhappy. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Var ikke mye liv her nei, mange emoer på forumet? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har det veldig bra for tiden. Skal gå min første boksekamp den 14. November, og gleder meg vilt til å få prøvd meg. Ekstra gledelig å se at slankekuren (for å komme inn i vektklasse) går veien, samtidig som både styrke og utholdenhet går oppover. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Må vel si at jeg er på et bunnpunkt i livet... Men herregud, ser da lyst på det, kan jo bare gå oppover Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Joda har det ganske så bra selv for tiden. Går relativt bra på skolen, har fått meg jobb og innebandy karrieren er på vei oppover. Det som ikke er så bra da er at jeg viser tegn til svineinfluensa, men jeg blir da frisk igjen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Fikk en ganske fin jobb for deltidsjobb å være for kort tid siden, og jeg og en kamerat skal kanskje få oss leilighet snart, så jeg kan ikke si jeg depper Lenke til kommentar
Gjest Sharif Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 dette blir ikke bare å "dele positive ting" men en kvalm skrytetråd, spar oss for dette Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Spar oss for den jævla jantelvoen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå