polar_bear6 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 heisann er det noen som vet om det er mulig å få tak i en laptop med ATI HD4650 skjermkort, Intel T6600 prosessor, og 4GB DDR3 minne? det går bra om prosessoren ikke er intel men helst over 2,2ghz, hard disk er ikke så viktig. jeg har sett på HP Pavilion dv6-2008 men den kommer ikke før om en måned og vil helst ha kjøpt data før permen min er ferdig. mvh polar bjørn Lenke til kommentar
polar_bear6 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 glemte å gi link til de nærmeste alternativene jeg har funnet. Hp Pavilion dv6-2008 (ikke på lager før om 1mnd): http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...amp;plid=112105 Acer Aspire 5739G (har litt dårligere skjermkort): http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=111450 Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Erfaringsmessig vil jeg si at jeg tror det kan bli vanskelig. Det beste alternativet jeg kunne finne nå (før forkost ) er denne, men den er dyrere. Lenke til kommentar
polar_bear6 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 ja ja ble fort å høyne budsjettet litt nå. la på T6600 og 500GB ram, og når jeg også måtte ha en bag å ha den i med mus ble det for 8000kr. kanskje litt dumt å kjøpe en data dagen man får alle mailene om ukens tilbud og crazyweek og superduper awesome tilbudsuke osv. Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Igjen erfaringsmessig tror jeg ikke det er slike pc'er det kommer tilbud på, men det kan jo alltids hende. Bare husk at det kan alltids komme noe bedre bak svingen, neste uke, men hvis du tenker slik vil du aldri skaffe deg en ny pc Her er en uten intel (2.2GHz), ati radeon 4670, 4GB RAM (men ddr2) og 500GB HDD til 6500kr. Endret 2. november 2009 av pkg_inc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå