Stefanus Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Stefanus: Hva mener du konkret? Har nå prøvd alle programmene som er foreslått (til og med de som kun er 32-bits på en annen pc), men ingen av dem gjenkjenner usb-pinnen, kun windows partitions manager (som ikke får gjort noe med den). Jeg har vista, w7 og ubuntu tilgjengelig (samt tilgang til mac senere denne uka). Noen flere som har forslag? Virker nesten som om jeg må hardcore reformatere hele driten, ikke bare den lille partionen. Ideer anyone? Jeg mener så her: Last ned, brenn, boot og bruk programmene tilgjengelig i linux-miljøet. F.eks Gparted Endret 2. november 2009 av Stefanus Lenke til kommentar
Toad Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Legger ved et bilde som forklarer det meste, bare husk og velge rett disk. Når du har gjort dette, kommer det opp en boks som guider deg igjennom formateringen, og vips så har du 8GB minnepinne Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Christer: JESS! JESS! JESS! Danke sehr! Nå er den i orden også takk til alle som har bidratt, dette er noe av det kjipeste jeg har vært borti på en stund Endret 2. november 2009 av pkg_inc Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hmm skal prøve dette på Min voyager gt Men tror den er ødelagt for den kommer bare opp som 1 mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå