zebe Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Har valgt at jeg skal bestille ny gaming pc, men er usikker på en del ting. Jeg har lyst å overklokke litt, men hvordan finner jeg ut om den den cpuen komplett.no selger har D0 stepping? Er hovedsaklig fra komplett.no jeg vil bestille de fleste deler. Er også litt usikker på om strømforsyningen er sterk nok for dette oppsettet om jeg skal klokke det litt. Kabinett: Cooler Master HAF 922 Hovedkort: Gigabyte GA-EX58-UD5 Prosessor: Intel Core i7-920 CPU-Kjøler: Noctua NH-U12P SE1366 Skjermkort: XFX Radeon HD 5870 Minne: Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 6GB Harddisk #1: Kingston SSDNow V Series 2,5" 64GB Harddisk #2: 500gb fra min gamle pc Harddisk #3: 300gb fra min gamle pc Strømforsyning: Corsair HX 750W PSU Budsjett: 13.000,- Kom gjerne med forslag til ett annet oppsett om prisen blir noenlunde den samme. Takk for svar! Endret 2. november 2009 av zebe Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 skal ha CF senere så burde PSU bli litt større... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå